تهیه ۱۰ هزار بسته نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند هرمزگانی



مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان هرمزگان گفت: این ستاد به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند ۱۰ هزار بسته نوشت افزار را تهیه کرده است.

 
منوچهر دانشمند افزود: این بسته‌ها که شامل کیف، دفتر خط دار و نقاشی، جامدادی و مداد رنگی است تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید بدست دانش آموزان نیازمند می‌رسد.وی گفت: این بسته‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار در هرمزگان مانند سیریک و بشاگرد و روستا‌های حاشیه نشین شهر‌ها توزیع می‌شود.

 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان افزود: اگر نیاز باشد تعداد نوشت افزار‌های اهدایی به دانش آموزان نیازمند هرمزگانی افزایش می‌یابد.دانشمند گفت: به منظور حمایت از تولیدات داخلی، نوشت افزار‌های دانش آموزان از شرکت‌های ایرانی تهیه شده است.وی افزود: دانش آموزان نیازمند از طریق گروه‌های جهادی در هرمزگان شناسایی و حمایت می‌شوند.

 
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در هرمزگان گفت: بخش دیگری از این حمایت‌ها مانند تهیه کتاب و پوشاک را آموزش و پرورش و کمیته امداد هرمزگان انجام می‌دهند. دانشمند افزود: این ستاد در نظر دارد برای سال آینده نیز حدود ۲۰ هزار بسته نوشت افزار را برای دانش آموزان نیازمند هرمزگانی تهیه کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها