انتقاد امام جمعه رودان از مسئولان استانی



امام جمعه رودان گفت: متاسفانه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ توجه ای به ورزش شهرستان رودان نمی شود و به حق نیست که قهرمانان کشوری و آسیایی ما در رشته دو و میدانی و سایر رشته ها در کوهستان و یا مکان های نا مناسب به تمرین بپردازند و حتی با هزینه های شخصی خود به مسابقات اعزام شوند.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از هرمز؛حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با گلایه از وضعیت جاده مرکز شهرستان به بخش جغین و وجود حوادث زیاد و جان باختن تعداد زیادی از مردم در این مسیر اظهار کرد: بارها تذکرات لازم به مسئولان مربوطه داده شده که باید هرچه سریعتر مشکلات این جاده پرخطر برطرف شود تا مردم این منطقه از این مشکل رنج نبرند.

 

امام جمعه رودان با اشاره به وجود استعدادها و قهرمانان ورزشی در شهرستان افزود: متاسفانه از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان هیچ توجه ای به ورزش شهرستان رودان نمی شود و به حق نیست که قهرمانان کشوری و آسیایی ما در رشته دو و میدانی و سایر رشته ها در کوهستان و یا مکان های نا مناسب به تمرین بپردازند و حتی با هزینه های شخصی خود به مسابقات اعزام شوند.

 

دُری با بیان اینکه رودان سومین شهرستان از نظر حضور گردشگر در استان هرمزگان است ادامه داد: مدیر کل محترم میراث فرهنگی و گردشگری استان هرمزگان شهرستان رودان را دریابد و با تقویت در حوزه های مختلف زیرساخت های گردشگری این شهرستان را توسعه دهد.

امام جمعه رودان در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در جنگ تحمیلی کشور ما در واقع با یک کشور مقابله نداشت بلکه کشور های مختلفی از شرق و غرب با کمک های مختلف تسلیحاتی و نظامی عراق را برای هجوم به ایران یاری می‌کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی ملت ایران باعث پیروزی در این جنگ نابرابر شد و با دادن شهدا، این نظام و انقلاب امروزه در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و اجازه هیچ گونه گستاخی را به آمریکا و هیچ کشور دیگری در منطقه نداده و نخواهد داد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها