اجرای طرح مانا در بندرعباس



در راستای اجرای طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا )، جلسه حمایت یابی از پروژه ها توسط نوجوانان با حضور نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری برنا هرمزگان ؛ در این جلسه حسین هاشمی تختی با اشاره به اهمیت اجرای طرح های اجتماع محور در کاهش آسیبهای اجتماعی گفت : یکی از مهمترین تاثیرات اجرای این طرح ها را افزایش حس مسئولیت پذیری نوجوانان نسبت به خانواده ، جامعه و محیط پیرامون عنوان کرد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری نمود که طرح ها و برنامه های اجتماعی همچنان به صورت مستمر و مداوم ادامه یابد تا شاهد پرورش روحیه مطالبه گری در میان نوجوانان و کشف استعدادهای برتر اجتماعی باشیم .

سامیه جهانشاهی معاون پیشگیری بهزیستی هرمزگان نیز ضمن تبیین اهداف اجرای طرح مانا اذعان داشت:طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) با هدف ارتقای سطح سلامت اجتماعی نوجوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و نیز ارتقا سطح توانمندی های اجتماعی و مشارکتی نوجوانان برگزار می گردد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش موثر و ارزنده نوجوانان در مشارکت اجتماعی و ارائه راهکار جهت حل مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت:در حقیقت در طرح مانا شاهد آموزش نوجوانان برای کاهش آسیبهای اجتماعی و آموزش شیوه تبدیل تهدیدات به فرصت ها ،حساس سازی خانواده ها با استفاده از توانایی های نوجوانان هستیم .

در پایان تعدادی از نوجوانان شرکت کننده در این طرح به ارائه عملکرد گروهی ، نقطه نظرات و دیدگاه‌ها خود و همچنین جذب حمایت پرداختند.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها