معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری هرمزگان:

افتتاح همزمان چهار دفتر خدمات الکترونیک قضایی در غرب هرمزگان



معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری هرمزگان از افتتاح همزمان چهار دفتر خدمات الکترونیک قضایی در غرب استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی با اعلام خبر افتتاح همزمان چهار دفتر خدمات الکترونیک قضایی در غرب این استان اظهارداشت: با افتتاح این دفاتر جدید،  تعداد دفاتر الکترونیک قضایی در هرمزگان به ۲۲ عدد رسیده است.

وی اظهارداشت: دفاتر الکترونیک قضایی جدید در شهرهای لمزان ، کوخرد ، جناح و پارسیان افتتاح و راه اندازی شد و ضمن کارآفرینی برای تعدادی از اهالی این شهرها ، موجبات تسریع در روند رسیدگی های قضایی مردم را فراهم خواهد ساخت.

قهرمانی تصریح کرد:این دفاتر با هدف دسترسی مردم به تسهیلات نوین قضایی، صرفه جویی در وقت و هزینه ها و تحقق عدالت آسان برای عموم شهروندان راه اندازی شده اند.

این مقام مسئول یادآور شد : در این دفاتر ۲۲ خدمت قضایی ارائه می شود که مهمترین آنها  امکان ارتباط و دسترسی به مراجع قضایی سراسر کشور و ثبت انواع دادخواست و شکایات است.

قهرمانی تصریح کرد: با گسترس زیرساخت ها به زودی پنج دفتر خدمات الکترونیک دیگر نیز در اقصی نقاط استان هرمزگان شروع به فعالیت خواهند کرد.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل هرمزگان همچنین اعلام کرد : برای دریافت گواهی عدم سوپیشینه دیگر نیاز به مراجعه به محاکم قضایی، دادسرا  و یا آگاهی نیست و تنها با ارائه کارت ملی در دفاتر خدمات الکترونیک در کمتر از یک ساعت این گواهی صادر می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها