13

مهر

1403


ورزشی

06 مهر 1398 09:39 0 کامنت

 دومین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور  در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.


در هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم شهرداری بندرعباس نخستین باخت خود را در این فصل مقابل همنام بمی خود تجربه کرد.
در این بازی که در شهر بم برگزارشد شاگردان مجتبی خورشیدی تا دقیقه ۸۵ دروازه شان بسته مانده بود اما در دقیقه ۸۶ افشین‌سلطانی‌مقدم برای شهرداری بم گلزنی کرد تا نخستین باخت شهرداری بندرعباس در بم رقم بخورد.


تیم شهرداری بندرعباس در بازی نخست خود در همدان موفق شده بود یک امتیاز شیرین از پاس مدعی گرفته باشد. شهرداری بندرعباس با این باخت و یک امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.


در سایر دیدارهای این هفته ودر بازی های گروه دوم جای که شهرداری بندرعباس حضور دارد  مس شهربابک در خانه مقابل شهرداری بندرماهشهر  تن به تساوی بدون گل داد.


شهدای بابلسر و چوکای تالش دو دو مساوی شدند. محمد رضی پور(15)  و رامین عباسی(85) برای شهدای بابلسر و گل بخودی(69) و جواد مولایی (71) برای جوکای تالش گلزنی کردند.سردار بوکان و شهدای رزکان کرج بازیشان بدون گل به پایان رسید.‌


بعثت کرمانشاه در خانه دو بر یک مغلوب نفت و گاز گچساران شد. برای  بعثت  مهران عیسی پوران و برای نفت  جواد نصیر(25) و محمد بختیاری(75) گلزنی کردند.  ملی حفاری اهواز با یک گل که محمد مجرد در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند بازی را به نفت امیدیه واگذار کرد.‌


در بازی های گروه اول  هم کاسپین قزوین با دو گل بازی را به  آوالان کامیاران واگذار کرد.


گل های آوالان را  کیوان مارابی‌ووحید مرادی به ثمر رساندند.  شهرداری همدان با یک گل مس نوین کرمان را شکست داد . امیرحسین پورقاسمی  برای برای شهرداری همدان گلزنی کرد.


خیبر خرم آباد یک  بر صفر شهرداری فومن را برد.برای خیبر خرم آباد  فرشاد امامی گلزنی کرد.میلادمهر تهران با سه گل  محسن آقازاده،سیدمصطفی سیدی  و  امید فرخ پور  اترک بجنورد را برد.شهرداری بندرآستارا دو بر یک بازی را به  استقلال ملاثانی واگذار کرد.


 گل شهرداری را  پژمان نباتی و گل های استقلال را  رضا رضایی و  علی فاتح زدند.شهیدقندی یزد و  امید گناوه بدون گل مساوی به کا  خود پایان دادند.اروند خرمشهر دو بر یک  فولادنوین اهواز را درهم شکست.


فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار می‌شود.


تیم شهرداری بندرعباس در گروه دوم با تیم‌های شهرداری بندرماهشهر، پاس همدان، شهرداری بم، نفت و گاز گچساران، چوکای تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایرانجوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، شهدای رزکان کرج و دارایی بندرگز همگروه است.


در گره نخست نیز تیم‌های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نماینده بجنورد، فولادنوین اهواز، شهید قندی یزد، اتحاد (اوالان) کامیاران، خیبر خرم آباد، شهرداری همدان، شهرداری آستارا، کاسپین قزوین، پرسپولیس گناوه، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران با یکدیگر رقابت می‌کنند.


در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.


تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.
ضمن این که دو تیم انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابت‌های لیگ دسته سوم سقوط خواهند کرد.شهرداری بندرعباس نماینده استان هرمزگان  امسال پنجمین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تجربه خواهد کرد.

دیدگاه ها (0)
img