تحقق اقتصاد مقاومتی با پشتیبانی علمی دانشگاه آزاد اسلامی



به گزارش صبح ساحل،استانی مهم و راهبردی در جنوب کشور و بهره مند از ظرفیت‌های متنوع برای توسعه و تحول است که دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با پشتیبانی علمی از روند توسعه این استان، ضمن شتاب بخشی به رشدآن، زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را نیز فراهم آورد.

استاندار هرمزگان سه شنبه شب در دیدار با مدیران واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت: باید ماموریت‌های تخصصی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان متناسب با ظرفیت هر کدام از شهرستان‌ها جهت توسعه تعریف شود.

فریدون همتی بیان داشت: با این کار می‌توانیم جهش‌های خوب و تحولات بزرگی را در استان هرمزگان در عرصه‌های مختلف رقم بزنیم و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

وی ادامه داد: این کار باید به شکل ساختارمند و در قالب تفاهم‌نامه‌ای توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هر کدام از شهرستان‌های هرمزگان اجرایی شود.

همتی تصریح کرد: به طور یقین با به کارگیری ابتکار و ایده‌های دانشگاهیان شاهد تحولات بزرگ در راستای توسعه هر چه بیشتر استان هرمزگان خواهیم بود.

وی ابراز داشت: هرمزگان ، استانی سرشار از ظرفیت‌های متنوع برای توسعه است و دانشگاه آزاد اسلامی که در تمامی مناطق این استان حضور دارد، می‌تواند پشتیبانی علمی از توسعه استان را انجام دهد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند محور توسعه شهرستان‌های هرمزگان بر مبنای کار علمی باشد.

تقویت و ارتقای اعتماد به نفس مردم و جوانان رسالت مهم دانشگاه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به نقش مهم دانشگاه در رشد و توسعه جامعه، گفت: تقویت و ارتقای اعتماد به نفس مردم و جوانان رسالت مهم دانشگاه است.

احسان کامرانی وجود دانشگاه آزاد اسلامی را ظرفیتی ارزشمند برای هرمزگان دانست و افزود: این دانشگاه با داشتن امکانات مناسب، زیرساخت‌ها، تنوع رشته‌ها، هیات علمی مجرب و کارمندان پرتلاش همواره سعی در رشد و توسعه این استان داشته است.

وی ادامه داد: تربیت و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، فراهم‌آوردن زمینه‌های لازم برای توسعه تحقیقات، نوآوری، تولید علم و محصول از برنامه‌هایی است که این دانشگاه در جهت رضایت‌مندی مردم و کمک به توسعه هرمزگان دنبال می‌کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان تاکید کرد: ایجاد فضای مطلوب در دانشگاه به‌دور از هرگونه انحرافات و بالابردن اعتماد به نفس جوانان در دستیابی به مدارج عالی از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه در گام دوم انقلاب است.

در حال حاضر حدود ۷۰ هزار دانشجو در مراکز آموزشی عالی هرمزگان مشغول به تحصیل هستند که از این شمار ۲۳ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها