اعزام ووشوكاران هرمزگانى به كربلاى معلى



به گزارش صبح ساحل ،رئيس كميته فرهنگى هيأت ووشو هرمزگان تصريح كرد: ووشوكاران هرمزگانى طبق روال سال قبل در راهپيمايى اربعين شركت مى‌كنند.
ابوذر احمدى در خصوص اعزام ووشوكاران استان به كربلاى معلى گفت: قرار است ۴۵ نفر از ووشوكاران هرمزگان در پياده‌روى اربعين حسينى(ع) حضور يابند.
وى در اين باره افزود: استقبال ووشوكاران در اين خصوص بى‌نظير بوده است و امسال نیز بيش از دو برابر را نسبت به سال گذشته به كربلا اعزام خواهيم كرد.
رئيس كميته فرهنگى هيأت ووشو هرمزگان اظهار داشت: ووشوكاران ١٨ مهرماه از طريق مرز شلمچه به كربلاى معلى اعزام مى‌شود و ٢٨ همين ماه نيز به بندرعباس باز مى‌گردند.
احمدى تصريح كرد: سال گذشته فقط آقايان در پياده‌روى اربعين حضور داشتند و طبق قولى که داده بوديم با برنامه‌ريزى هيأت ووشو، نيمى از حاضران در اين مراسم باشكوه را بانوان ووشوكار استان تشكيل مى‌دهند.
وى ادامه داد: قهرمانان، مربيان، پيشكسوتان، داوران و خانواده‌هاى ووشوكاران افرادى هستند كه از سوى اين هيأت به كربلاى معلى اعزام خواهند شد كه در هر بخش پنج نفر از افراد شاخص انتخاب شده‌اند.
اين مسؤول در پايان يادآور شد: عمده هزينه‌ها به عهده هيأت ووشو استان است كه در این میان نمى‌توان از حمايت‌هاى اداره كل ورزش و جوانان هرمزگان و همچنين شركت يامى‌ترابر و سازمان صمت استان بواسطه تأمين وسيله نقليه و بخشى از مواد خوراكى غافل شد كه بر خود لازم مى‌دانم از تمامى آنان تقدير و تشكر شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها