13

مهر

1403


ورزشی

16 اسفند 1391 10:17 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته بيست و دوم ليگ دسته اول فوتبال با صدرنشيني استقلال و برد پرگل ابومسلم و شهرداري بندرعباس همراه بود.

 

دراین هفته سفید پوشان شهرداری بندرعباس با سه گل نارنجی پوشان سایپا شمال را شکست دادند تا علاوه بر این که شکست دوررفت مقابل این تیم را جبران کنند جای این تیم را دررده  هفتم جدول هم بگیرند. در دیدار شهرداری بندرعباس و سایپا شمال خرمزی سرمربی شهرداری از  پرویز کریمی ، رضا مسلم زاده، محمدباقر زعفرانی ،جابرنصیری، مهدی آقا محمدی، امیر خدامرادی (82مصطفی عاقلی)،شاهین مجیدی(76مسلم محمد نژاد)،پژمان شاهپری (65محمد احمدی) ، سعیدچاهجویی، مکی شریفی و رضا مردانی در طول نوددقیقه استفاده کرد که هتریک شاهین مجیدی سه امتیاز شیرین برای شهرداری به همراه داشت.دردقیقه 7بازی روی پرتاب اوت مسلم زاده شاهین مجیدی اولین گل را برای شهرداری به ثمر رساند. بعد ازاین گل در دقیقه 9بازی تنها موقعیت گل نارنجی پوشان سایپا با واکنش خوب پرویز کریمی ازدست رفت.حملات نماینده هرمزگان در دقیقه 25بازی باردیگر به بار نشست واین بار هم مثل گل اول روی پرتاب اوت مسلم زاده وگلزنی شاهین مجیدی  شهرداری به گل رسید.  پس از این گل نادر دست نشان که به دلیل محرومیت انضباطی در جایگاه  نشسته بود رو به رجب لو ناظرداوری مسابقه کرد واعتراض نمودکه هردوپرتاب اوتی که مسلم زاده انجام داده است و تیمش دوگل پذیرفته خطا پرتاب بوده است. عطش گلزنی شاگردان خرمزی در این مسابقه پایانی نداشت و در نیمه اول این تیم می توانست گل های بیشتری را به ثمربرساند اما این اتفاق نیفتاد. با آغاز نیمه دوم باز شهرداری به دنبال به ثمر رساندن گل بود و دردقیقه 59 گل سوم این تیم روی پاس خوب آقامحمدی و تیز هوشی شاهین مجیدی به ثمررسید تا سایپا شمال در این مسابقه حرفی برای گفتن نداشته باشد و تسلیم هنرنمایی سفید پوشان شهرداری بندرعباس شود. هر چند شهرداری دراین مسابقه سه بار دروازه سایپا شمال را باز کرد اما بازیکنان این تیم می توانستند در دقایق  68،63، 75 و 89  به گل برسند اما به راحتی موقعت های به دست آمده را از دست دادند.

 

آن چه در این بازی کاملا مشهود بودعدم حضور مسولان برای حمایت از نماینده هرمزگان در لیگ دسته یک فوتبال کشور بود. در این مسابقه بر خلاف دیدارهای آلومینیوم که لباس شخصی های زیادی برای گرفتن عکس یادگاری به داخل زمین مسابقه می آیند  خبری از هیچ کس نبود وتنها دو دوربین صداوسیما که بازی را ضبط می کرد تا بعدا پخش نماید خبری از عکاسان سایت های خبری و روزنامه های محلی به جز یک روزنامه هم نبود. این بازی را سه خبرنکار صبح ساحل ، ایسنا و ایرنا پوشش دادند و جای خیلی از خبرنگاران دیگر هم خالی بود.

 

در این مسابقه خبری از روابط عمومی و مسوول رسانه ای هیات فوتبال هم نبود تا حداقل لیست اسامی بازیکنان دو تیم در اختیار سه خبرنگار حاضر در ورزشگاه قرارگیرد.یکی دیگر از حاشیه های این دیدار تعطیلی بوف های ورزشگاه خلیج فارس بود که داد تماشاگران را در آورده بود. کثیفی ورزشگاه هم کاملا نمایان بود و انکار هم تماشاگران روی خاک نشسته بودند وبازی را تماشا می کردند.در ادامه مسابقات این هفته ابومسلم خراسان  سه بر صفر  استقلال اهواز را از پیش رو برداشت.پارسه ايرانيان و گسترش فولاد تبريز يک بر یک نوددقیقه را به پایان بردند.سنگ آهن بافق و مس سرچشمه صفربر صفر هفته بیست ودوم را پشت سر گذاشتند.نيروي زميني تهران با يک گل  پاس همدان را شکست داد.مس رفسنجان و ملي حفاري اهواز يک بریک به کار خود پایان دادند.برق شيراز در خانه به  راهيان کرمانشاه باخت تا همچنان یکی از گزینه های سقوط به لیگ دو باشد.شهرداري ياسوج و  فولاد يزد بدون گل مساوی شدند. نفت مسجد سليمان  سه بریک از سد شهرداري اراک  گذشت .الوند همدان  در خانه با یک گل به  گل گهر سيرجان باخت.ماشين سازي تبريز و شاهين بوشهر يک بریک مساوی شدند.استقلال خوزستان دوبریک يادآوران شلمچه را برد.ايرانجوان بوشهر با یک گل مغلوب  شهرداري تبريزشد.آخرين ديدار این  هفته را هم نساجي مازندران و اتکا گلستان امروز چهارشنبه برگزار خواهند کرد.

 

دیدگاه ها (0)
img