خودرو عوامل قتل بوشهر در دیلم واژگون شد



 سردار "خلیل واعظی" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۲۰ چهارشنبه شب ۲۴ مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان‌های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

به گزارش صبح  ساحل به نقل از ایرنا سردار "خلیل واعظی" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۲۰ چهارشنبه شب ۲۴ مهرماه یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان‌های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت "احمد" در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در دید مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده، قاتل و همدستان او نیز بلافاصله متواری شده‌اند.

واعظی گفت: بررسی اولیه نشان داد از ۱۲ گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل ۸ گلوله به مقتول اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحدهای اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش برای خروج از استان هستند.

وی بیان کرد: با ابلاغ دستور هوشیاری به شهرستان‌های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت و بدون توجه به دستور پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.

فرمانده انتظامی استان بوشهرافزود: خودرو یاد شده به‌ علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل به تیر برق برخورد و دچار آتش‌سوزی شد.

وی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند ولی به‌علت شدت برخورد ۲ نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم که در بیمارستان درحال درمان است.

سردار واعظی با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی از استان‌های همجوار هستند افزود: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ کشف شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها