12

مهر

1403


ورزشی

21 اسفند 1391 08:45 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته بیست ودوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران با انجام سیزده بازی به کار خود پایان داد.  دراین هفته میناب‌طیور و البدربندرکنگ دونماینده هرمزگان دراین رقابت‌ها صاحب یک پیروزی ویک شکست شدند. تیم میناب‌طیور که هفته گذشته می‌توانست با برتری مقابل چوکاتالش به صدر جدول بیاید دراین هفته درمیناب ومقابل دیدگان هوادارانش موفق شد دوبریک تیم رده نهمی  شهرداری اردبیل را شکست دهد وبه یک قدمی صدر جدول برسد. میناب‌طیور برای رسیدن به صدرجدول از همان دقایق اول بازی را هجومی آغاز کرد و درنیمه اول می‌توانست حداقل چهار بار به گل برسد اما تنها در دقیقه 2+45 موفق شد توسط داود محمدی به گل برسد وبا پیروزی به رختکن برود. درنیمه دوم مربی شهرداری اردبیل به دلیل این که دراین بازی از توپ‌های آلیش اسپرت استفاده نشده بود می‌خواست نیمه‌دوم را بازی نکند اما نماینده فدراسیون به آن‌ها اخطار داد که اگر بازی نکنند نتیجه سه‌برصفر می‌شود. به هر ترتیبی که بود بازی درنیمه دوم آغاز شد وهنوز 5 دقیقه از این نیمه نگذشته بود که عباس پرهیزکاری برای دومین بار دروازه شهرداری اردبیل را باز کرد تامیناب‌طیور مزدبازی برتر خود را بگیرد.

 بازی با حملات تیم میناب طیور ادامه داشت تا این که در دقیقه 78 روی یک ضدحمله دروازه‌اش توسط فرزاد رحیمی بازشد تا بازی دوبریک شود. این نتیجه تا پایان نود دقیقه باقی‌ماند ومیناب‌طیور با این پیروزی 38 امتیازی شد وبه دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نفت وگاز گچساران درمکان دوم جدول ایستاد.

 کوروش برمک سرمربی تیم میناب‌طیور دربازی مقابل شهرداری اردبیل از ترکیب محسن سلیمانی، مجتبی بیژنی، افشین زیادنژاد، علیرضا حقیقی، عباس پرهیزگاری(82حسین قربانی) رضا کریمی‌فر، محسن رحیمی، محمدنجفی(85محمدامین‌خادمی)، مازیار شفاهی (64رضااحمدی) وداود محمدی استفاده کرد.

البدر بندرکنگ دیگر نماینده هرمزگان درمسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران در دزفول مغلوب شهرداری این شهر شد. فوتبالیست های البدر در بیست و دومین  دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دوم به مصاف شهرداری دزفول  رفتند و متحمل شکست دوبریک شدند.

تیم فوتبال البدر همچنان با ۳۸ امتیاز در رده ی چهارم جدول جای دارد.

 در دیگر بازی این هفته کاسپین قزوین با یک گل فولادنوین خوزستان را شکست داد. شهرداری لنگرود دوبرصفر صنعت‌ساری را برد. نفت وگاز گچساران سه بریک چوکاتالش را برد. گیتی‌پسنداصفهان سه بردو گاز فجر جم را شکست داد.

 نفت امیدیه دوبریک دارتاک لرستان را برد. استقلال ساری دوبریک استیل‌آذین تهران را درهم شکست. سیف‌آباد کازرون درخانه با یک گل مغلوب نوژن شهرداری نوشهر شد.

پرسپولیس گناوه و سپیدرودرشت بدون گل مساوی شدند. سیاه‌جامگان خراسان دوبریک ساپیامهرکرج را از پیش‌روبرداشت. دیدار تیم‌های داتیس لرستان ومس سونگون تبریز و پرسپولیس ورامین با نفت‌نوین آبادان هم به دلیل انصراف تیم‌های پرسپولیس ورامین وداتیس لرستان سه برصفر به سود نفت‌نوین آبادان ومس‌سونگون تبریز اعلام شد. درهفته بیست‌وچهارم این مسابقات میناب‌طیور درلرستان با تیم سیزدهم جدول دارتاک لرستان بازی دارد والبدر بندرکنگ درخانه میزبان داتیس لرستان است اما این بازی به دلیل انصراف تیم داتیس برگزارنخواهد شد.

دیدگاه ها (0)
img