13

مهر

1403


ورزشی

06 آبان 1398 09:54 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل،شهرام سالاری رئیس هیات شطرنج استان در حاشیه مسابقات ریتد قهرمانی استان که به میزبانی هیات شطرنج شهرستان میناب برگزار شد گفت: میناب پتانسیل خیلی خوبی در رشته شطرنج دارد و می تواند قدرت بازیکنان خود را به رخ بکشد.
وی ضمن قدردانی از عملکرد هیات شطرنج شهرستان میناب تصریح کرد: تمام امکانات هیات استان با همکاری با اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه فرمانداری این شهرستان باید برای تهیه مکانی مناسب برای شطرنج شهرستان بسیج شوند و هیات استان از هیچ گونه کوشش و حمایتی در این راه دریغ نخواهد کرد.
وی گفت : نیاز سنجی که از سوی هیات استان در رشته شطرنج در شهرستان صورت گرفته با وجود عملکرد خوب هیات شطرنج شهرستان میناب نیاز به خانه شطرنج یکی از نیازهای اولویت دار هیات شهرستان و استان می باشد.
سالاری ضمن قدردانی از حمایت های مدیرکل ساعی و پرتلاش ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت : با حضور امیاری در راس مدیریت ورزش استان و برگزاری جلسات مستمر با هیات شطرنج استان و رصد مشکلات این رشته درتمامی استان ما شاهد رشد ورزش به خصوص شطرنج خواهیم بود.
رئیس هیات شطرنج هرمزگان با اشاره به راه اندازی سالن های ورزشی که در طی سال های گذشته بنا به دلایلی خاص درست و اصولی بهره برداری نشده اند افزود : راه اندازی و شروع بکار کردن این اماکن باعث رونق ورزش استان بخصوص شطرنج شده است.
سالاری بیان نمود: حق شطرنجبازان مینابی با وجود پتانسیل بالا و استعداد بکر و دست نخورده که دارند مطالبه به حق خانه شطرنج شهرستان می باشد که همه ما باید در رسیدن به این مهم در کنار هم باشیم .
وی با اشاره به بالندگی شطرنج شهرستان طی یک دهه گذشته گفت:دلسوزی و اتحادی که در هیات شطرنج میناب وجود داردباعث شده تا اساتید بزرگی در این رشته در شهرستان میناب به استان و کشور معرفی شوند.
وی گفت:هیات شطرنج شهرستان میناب یکی از بهترین هیات های شطرنج در سطح استان می باشد که برای استان و کشور شناخته شده است و این پتانسیل و استعداد موجود در شهرستان برای استان و حتی کشور قابل هضم نمی باشد که مکانی مناسب برای ادامه کار نداشته باشند.
رئیس هیات شطرنج استان با اشاره به حضور هیات شطرنج میناب به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ یک کشور باید از این تیم به خوبی حمایت شود.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا آذر ماه امیدواریم تیم شطرنج میناب نماینده هرمزگان به همادگی کامل جهت حضوری مقتدرانه و آبرومندانه به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ یک دست پیدا نماید.

دیدگاه ها (0)
img