12

مهر

1403


اقتصادی

06 آبان 1398 13:35 2 کامنت

به گزارش صبح ساحل،نگاهی به سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نشان می‌دهد که قیمت برنج طی یک ماه گذشته نوسانات قیمتی چندان زیادی نداشته است. بیشتر انواع برنج‌ها قیمت‌شان ثابت بوده و در این میان برنج داخلی خزر و برنج تایلندی اندکی نوسان افزایشی را تجربه کرده‌اند.

بر این اساس، قیمت برنج داخلی طارم اعلاء حداقل ۲۰ هزار و ۳۰۰ تومان و حداکثر ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رفته است. برنج داخلی هاشمی هم بین قیمت‌های ۱۹ تا ۲۲.۵ هزار تومان قیمت خورده است. برنج داخلی خزر قیمت کمتری داشته است. این نوع برنج از ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان تا ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته شده است.

دو مدل برنج پاکستانی باسماتی و برنج هندی به قیمت مصوب به فروش رفته‌اند که اولی ۸ هزار و ۹۰۰ و دومی ۸ هزار تومان قیمت خورده است. برنج تایلندی هم بین ۶ هزار و ۲۹۹ تومان تا ۷ هزار و ۴۰۰ تومان فروش رفته است.

این قیمت‌ها مربوط به سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان است و برخی انواع دیگر برنج هم در بازار آزاد قیمت خورده است. بیشتر برنج‌های قیمت خورده در بازار آزاد ۴ کیلویی است اما قیمت‌های ذکر شده در این گزارش همه بر مبنای یک کیلو عنوان شده است.

نوع برنج

حداقل قیمت (تومان)

حداکثر قیمت (تومان)

برنج داخلی طارم اعلاء (یک کیلوگرم)

۲۰.۳۰۰

۲۲.۹۰۰

برنج داخلی هاشمی (یک کیلوگرم)

۱۹.۰۰۰

۲۲.۵۰۰

برنج داخلی خزر(یک کیلوگرم)

۱۵.۲۰۰

۱۶.۴۰۰

برنج پاکستانی باسماتی (یک کیلوگرم)

مصوب: ۸.۹۰۰

برنج تایلندی (یک کیلوگرم)

۶.۲۰۰

۷.۴۰۰

برنج هندی ۱۱۲۱ (یک کیلوگرم)

مصوب: ۸.۰۰۰

 

دیدگاه ها (2)
img
img
محمدصالح جمشیدی 3 سال پیش
سلام برنج۱۱۲۱قیمت عمده چنده الان؟
img
الیاس بلوچ 4 سال پیش
برنج هندی ۱۱۲۱ کیلوئی ۸۰۰۰هزار ۲۰تن خریدارم چرا الکی میگی