13

مهر

1403


ورزشی

07 آبان 1398 18:00 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل ، محمد امین دریابان مدافع این فصل تیم تیپ تکاوران بندرعباس گفت: با توجه به اینکه تعدادی از بچه های تیم تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور به همراه تیم البدربندرکنگ در کارنامه دارند بدنبال حضور مجدد نماینده استان اینبار با تیم خوب تیپ تکاوران بندرعباس هستیم.
وی افزود: بعد از تساوی مقابل برق شیراز با برنامه ریزی کادرفنی مشکلات بازی نخست را برطرف کردیم و فردا بدنبال کسب نخستین سه امتیاز این فصل خواهیم بود.
محمد امین دریابان گفت : قطعا تمام مجموعه تمام توان خود را برای کسب نتایج مطلوب بکار خواهندگرفت تا مزد زحمات این فصل خود را که همان صعود به لیگ برتر است را بگیریم.
وی عنوان کرد: پخش مستقیم دیدار های تیم ما، باعث انگیزه و درخشش بهتر بازیکنان هرمزگانی شده است که پتانسیل های خود را بیشتر از گذشته به نمایش بگذارند.
دریابان اظهار داشت : امسال اردو و مسابقات دوستانه خوبی را برای این فصل پشت سرگذاشتیم و نیاز است مسئولان استان هم از این جوانان حمایت بیشتری کنند تا بتوانیم با خیال آسوده به لیگ برتر فکر کنیم.
مدافع تیم تیپ تکاوران بندرعباس در پایان گفت : در گروه ما تیم های خوبی حضور دارند که از امکانات و شرایط بالای برخوردار هستند اما در تیم ما تعصب و همدلی موج می زند.
تیم تیپ تکاوران بندرعباس در هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید‌های کشور فردا از ساعت۱۴:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی بندرعباس میزبان فولاد یزد است.
این مسابقه از شبکه استانی خلیج فارس بطور زنده و مستقیم پخش می شود.
نماینده استان در بازی نخست خود در ورزشگاه تختی بندرعباس مقابل تیم برق شیراز به تساوی ۲ - ۲ دست یافت.
تیم تیپ تکاوران بندرعباس در گروه چهارم با تیم‌های گل گهر سیرجان، برق شیراز، فولاد یزد، پرسپولیس شیراز و سیمان لامرد هم گروه شد.

دیدگاه ها (0)
img