برای نخستین بار جایگزینی مهره مصنوعی کمر در بیمارستان کیش انجام شد



به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، دکترعلی محتشمی متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این خصوص گفت: این عمل جراحی روی مردی ۴۲ ساله که به علت تخریب مهره دوم کمری دچار فشار شدید در ناحیه دم اسبی نخاع شده بود انجام شد.

وی افزود: در انجام این عمل جراحی در مرحله نخست مهره دوم بیمار تخلیه شد و سپس جایگزینی آن با مهره مصنوعی انجام و پلاتین گذاری شد.

دکترعلی محتشمی تاکید کرد: بعد از این عمل جراحی که حدود هشت ساعت به طول انجامید، بیمار در سلامت کامل به بخش منتقل شد و در حال حاضر دوران نقاهت راسپری می کند.

یمارستان کیش از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار نموده است ، فاز ۳ این بیمارستان در سال ۱۳۹۲ افتتاح و ظرفیت بیمارستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت افزایش پیدا کرد.

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به عنوان تنها مرکز ارائه خدمات درمانی این جزیره با هدف ارائه خدمت به بومیان و ساکنین و گردشگران تآسیس گردید، از سال ۱۳۹۲ رویکرد به سمت گردشگری سلامت را در دستور کار قرار داد.

باتوجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی فاقد هرگونه مرکز درمانی و بیمارستانی در جزیره ۳۵ هزار نفری کیش است، این بیمارستان کار ارائه این خدمات به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را نیز به عهده دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها