ديدار اعضاء هيات كشتی با مديركل آموزش پرورش هرمزگان



به گزارش صبح ساحل ، رئيس هيات كشتی گفت: برای پيشبرد اهداف ورزش اول كشور نيازمند كمک مسئولان استانی هستيم و هيات كشتی تمركز خود را بر روی رده های سنی نونهالان و نوجوانان قرار داده تا بتواند در اين سن قهرمانانی را تحويل جامعه بدهيم.
نوبانی افزود: آموزش پرورش نقش پر رنگی برای محقق شدن اهداف ما دارد لذا ما به دنبال برگزار كردن دوره های آموزشی كشتی برای معلمان آموزش و پرورش هستيم تا به وسيله آن ها بتوانيم در چهار هزار مدارس استان كميته استعداد يابی راه اندازی كنيم و همچنين از مسئولان آموزش و پرورش می خواهيم تا از ظرفيت های سالن های سقف كوتاه اين اداره برای ورزش كشتی استفاده كنيم.


مدیرکل آموزش پرورش استان هرمزگان گفت:
ابتدا از مسئولان ورزش كشتی تقدير و تشكر می كنم كه بسيار دغدغه مند و در تلاش برای ايجاد بستری مناسب برای جوانان اين استان هستند.
دادی زاده عنوان كرد: بنده به عنوان مديركل آموزش و پرورش حمايت همه جانبه خود را كه در چهارچوب حيطه كاری است اعلام می كنم و تمامی امكانات ما مطعلق به جوانان برومند استان هرمزگان است تا بتوانند در عرصه های ملی و حتی جهانی بدرخشند و هچنين از طرح های استعداد يابی كشتی نيز حمايت می كنيم زيرا ابتدا دانش فنی معلمان بالاتر خواهد رفت و سپس اميد هست كه از دل ۴۰۰ هزار دانش آموز هرمزگانی بتوانيم قهرمانانی را تحويل جامعه بدهيم و باعث ايجاد فرهنگ پهلوانی ورزش كشتی در مدارس باشيم زيرا ورزشكاران، با روحيه پهلوانی با علم بهتری از رفتار های مولا علی عليه السلام در زندگی شخصی خود الگو برداری می كنند و آگاه می شوند تا مسائل و تكاليف دينی خود را به خوبی انجام دهند.


باقری معاون تربيت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش نيز گفت: استان هرمزگان در ورزش های انفرادی در كشور حرفی برا گفتن دارد و همچنين ورزش كشتی تک قهرمانانی را در سال های گذشته داشته است . وی گفت: هيات جديد كشتی كه به تازگی شروع به فعاليت كرده است دارای اهداف و چشم اندازهای بزرگی است كه ما با روی گشاده از اين طرح ها استقبال می كنيم و پيشنهاد می كنم تا با ايجاد كانون هایی در سراسر استان بتوانيم نماينده كشتی داشته باشيم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها