12

مهر

1403


سیاسی

26 اسفند 1391 08:58 0 کامنت

صبح ساحل، سیاسی _ شاید برایتان جالب باشدکه درآستانه برگزاری انتخابات‌ ریاست جمهوری یکی از دانش آموختگان با تجربه استان هرمزگان نیز این روزها قصد کاندیداتوری درانتخابات ریاست جمهوری را دارد آنچه در پی می آید گفت وشنودی کوتاه با دکتر کاشانی است.

آقای دکتر خدایار کاشانی ظاهرا  شما بعنوان یکی از فرزندان هرمزگان موفقیتهای متعددی درحوزه مدیریتی داشته و تاکنون مورد مشورت و اعتماد  بسیاری از صاحب منصبان هستید، خودتان را بیشتر معرفی کنید؟

- بنده در محله آیت ا...غفاری بندرعباس متولد و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خودرا دراین شهر طی کردم،مقطع متوسطه را در دبیرستان البرز تهران گذراندم و پس از فارغ التحصیل شدن در رشته مهندسی کشتی سازی از هلند، کارشناسی در رشته حقوق را از دانشگاه‌آزاد واحد جنوب تهران کسب نموده وکارشناس ارشد خود را در زمینه حقوق وبانکداری وکارگذرانده و دکترای رشته بانکداری را نیز در فرانسه دریافت کردم.در سال 71  بعنوان مشاور آیت الله رفسنجانی در مناطق آزاد کشور منصوب شده و اولین مدیرعامل منطقه آزاد چابهار درسال 72 شدم، پس از آن نیز بعنوان مشاور آقای خاتمی در دوران ریاست جمهوری ایشان فعالیت داشته ام.

به اعتقاد شما استان هرمزگان دارای چه پتانسیلها و توانمندی های خاص در کشور است؟

- هرمزگان به شکل فوق العاده ای در زمینه امور تجارتی،صنعتی و اقتصادی دارای پتانسیل های عالی است که نیاز به سرمایه گذاری بیشتری دارد، من این استان را قطب اقتصاد و قلب تپنده تجارت منطقه می دانم.

آیا تاکنون دیدگاههای خود را نیز نزد نمایندگان استان درمجلس طرح کرده و اساساً ارتباط مناسبی با آنان دارید؟

- خوشبختانه درتمام سالهای گذشته وحال  حاضر هماهنگی های دوستانه وکاربردی مناسبی با نمایندگان هرمزگان داشته ودرخصوص اقتصاد استان با آنا جلسه وتبادل نظر دارم.

در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری شما پس از اعلام کاندیداتوری استعفا دادید چرا؟

- بنظرم آمد که درشرایط مناسبتری نامزد شوم و برهمین اساس بعنوان قائم مقام جبهه تحول گرای ولایی و باتوجه به توصیه های فراوانی که ازسوی مردم و دلسوزان نظام شده است انشاء الله با قدرت درانتخابات شرکت خواهم کرد و داوطلب ریاست جمهوری خواهم بود چراکه اعتقاد دارم مردم ولی نعمت مسئولین هستند و رفع مشکلات معیشتی و رفاهی مردم نیازمند یک تعهدوتخصص ویژه دارد و این امر باتوجه به تجربیات کلان بنده در پست های اجرایی و دانشی که در حوزه بانکداری بین‌المللی  دارم قطعاً امکان پذیر است.

دیدگاه ها (0)
img