آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی در جنوب کرمان



به گفته مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با حمایت دولت تدبیر و امید عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی در شهرستان های کهنوج و منوجان آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از کلنگ زنی قطعه چهارم بزرگراه کهنوج – رودان خبر داد و گفت: طول مجموع این طرح ۷۲ کیلومتر بوده که قطعه‌های اول و دوم آن به طول ۳۵ کیلومتر به بهره برداری رسیده و قطعه سوم نیز به طول ۲۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اجراست.

 محمد ساردویی افزود: اعتبار هزینه شده در این محور ۳۵۰ میلیارد ریال بوده و قطعه چهارم این بزرگراه به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۴۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مناقصه این محور تا انتهای حوزه استحفاظی استان کرمان  نیز به طول ۱۴ کیلومتر در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان با بیان اینکه محور کهنوج به استان هرمزگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: بزرگراه کهنوج - رودان به عنوان مسیر ترانزیتی بنادر مهم جنوب کشور به نواحی مرکزی و کشورهای همسایه، نقش مهمی در توسعه اقتصادی منطقه دارد لذا عملیات احداث باند دوم در این مسیر در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی پل ورودی شهر منوجان خبر داد و گفت: این پل در سه راهی منوجان به طول ۹۰ متر احداث می‌شود.

اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را تحت پوشش دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها