تصویب کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی شهرداری به کنگره ملی شهدا



اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری بندرعباس به کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان موافقت کرد.

به گزارش صبح ساحل، یک صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز با دستور تعامل و هم‌اندیشی شورای اسلامی شهر بندرعباس با سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در خصوص  تامین مالی کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان در زمستان امسال و بررسی نامه شماره  1/94381 مورخ 98/8/14 شهرداری بندرعباس در خصوص صدور مجوز انتشار اوراق مشارکت پروژه تکمیل سامانه اتوبوسرانی شهر بندرعباس با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده  سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

در این جلسه سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ضمن بیان انتظارات و مطالبات خود از شهرداری بندرعباس در جهت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان از آمادگی برای مشارکت و همکاری با شهرداری بندرعباس در راستای حل مشکلات شهری بندرعباس خبر داد.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم را توفیق می‌داند، تاکید کرد: آماده هستیم بدون هیچ چشم‌داشت و نگاه درآمدی از ظرفیت نیروهای بسیجی برای خدمات دهی به مردم استفاده کنیم.

گفتنی است، بعد از ترک جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس توسط سردار سالاری و پرسنل سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، اعضای شورای شهر بندرعباس به بحث و تبادل و نظر در رابطه با کمک شهرداری به کنگره ملی شهدای استان هرمزگان که قرار است در دی ماه سال جاری برگزار شود پرداختند.

اعضای شورا با شرط اصلاح یک مورد در نامه شهرداری بندرعباس که مبلغ کمک به کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان را در نامه ارسالی خود به شورای شهر را درج نکرده بود با کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری بندرعباس که به صورت خدمات رسانی به کنگره شهدا انجام خواهد شد موافقت کردند.

فیصل دانش عضو شورا و سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه سومین بالابر آتشنشانی بندرعباس هم از کار افتاده است، گفت: ما مخالف این نیستیم که نباید به کنگره شهدا کمک کرد اما اگر فردا حادثه ای رخ داد نمی‌توانیم جوابگوی وجدان خود باشیم.

صحبت‌های فیصل دانش با اصلاحیه کیانوش جهانبخش روبرو شد که خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: منظور فیصل دانش کمک نکردن به کنگره شهدا نبوده و او دو موضوع جدا را مطرح کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها