فوتبال سیریک نیازمند همدلی و همبستگی است



سرپرست هیات فوتبال سیریک گفت: فوتبال فرصتی است که دل ها را بیش از پیش به یکدیگر نزدیک کند و نیاز امروز فوتبال سیریک برای تحقق اهداف همدلی، اتحاد و همبستگی است.
به گزارش صبح ساحل:مهرداد احمدی در نخستین نشست با مسئولین کمیته های هیات فوتبال شهرستان سیریک بیان کرد:فوتبال، این ورزش مهیج و جذاب که میلیاردها نفر از مردم سراسر جهان را در دهه های اخیر مجذوب خود ساخته فراتر از هیجان یک رقابت ورزشی بهانه ای است برای نزدیک شدن دل ها ، فرصتی برای در کنار هم بودن و زبان مشترک ملت هایی که همه کدورت ها  را بیرون مستطیل سبز کنار گذشته اند و در کنار رقابتی دوستانه به تقویت رفاقت  و همبستگی  می اندیشند.
احمدی افزود:مسیری پیش روی فوتبال شهرستان سیریک بی‌شک با همراهی و همدلی تمام ارکان خانواده فوتبال می‌تواند به بهترین شکل طی شود و برگ زرین دیگری را به ویترین افتخارات فوتبال این شهرستان افزون کند.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک اظهار کرد: هیات فوتبال به عنوان نهاد و سازمان اداره ‌کننده فوتبال شهرستان سیریک وظیفه دارد تا نسبت به ارتقای وضعیت فعلی فوتبال شهرستان برنامه‌ای وسیع و هدفمند را تدارک کند. برنامه‌ای که محور آن توسعه همه‌جانبه و مستمر و پیشرفت فوتبال سیریک باشد. و در این مسیر همه باید به هم کمک کنیم.
وی افزود: بی شک با وجود ظرفیت‌ گرانقدر مردمی فوتبال و مساعدت، همفکری و یاری نیروی انسانی اهالی فوتبال اعم از مدیران، مربیان، بازیکنان، رسانه‌های گروهی و بویژه تعامل مثبت با نهادهای مرتبط، بتوان با وحدت و همدلی هیات فوتبال را به نحوی که رضایت مردم تأمین گردد، اداره کرد و ماحصل تمامی تلاش ها پیشرفت و توسعه فوتبال شهرستان سیریک باشد.
مهرداد احمدی اضافه کرد: هیات فوتبال برای گسترش و پیشرفت فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در این شهرستان نیاز به حمایت بخش خصوصی دارد.
وی از پیگیری برای گسترش فوتبال پایه در سیریک خبر داد و بیان کرد: در این زمینه کمتر فعال هستیم و بازیکنان تنها به شهرستان معطوف شده اند که باید این مهم را گسترش داده و سهمیه ای در لیگ های برتراستان دریافت کنیم.
رئیس هیات فوتبال شهرستان سیریک عنوان کرد: در یکسال اخیر اقدامات گسترده ای توسط هیات فوتبال شهرستان انجام شده که امید است سال جاری نیز این برنامه ها با قوت ادامه داشته باشد.
احمدی از تمامی فوتبال دوستان، مدیران، مربیان، کارشناسان به ویژه پیشکسوتان این ورزش خواستار همراهی و همکاری و حمایت از فوتبال شد و تاکید کرد: فوتبال شهرستان سیریک نیاز به حمایت‌های همه جانبه دارد تا بتواند روزهای خوبی را در آینده رقم بزند.
در پایان علی آسفده به عنوان مسئول کمیته داوران، طارق آزادی مسئول کمیته روابط عمومی،اسماعیل حبشی مسئول کمیته استعدادیابی،عیسی رستم زاد مسئول کمیته فرهنگی،ابراهیم حاجی حسینی مسئول کمیته فوتبال ساحلی،یوسف غریب زاده مسئول کمیته فوتسال،شمسی محمد عیسی زاده مسئول کمیته بانوان، حسن پاخیزه مسئول کمیته مالی،محمد محمدی زاده مسئول کمیته مسابقات،علی گمتیلی مسئول کمیته آموزش و موسی پور طاهری به عنوان مسئول کمیته انضباطی معرفی شدند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها