قیمت روز خودروهای داخلی موجود در بازار

قیمت روز خودرو پنج شنبه ۷ آذر ماه



به گزارش صبح ساحل،به نقل از فرارو،محصولات ایران خودرو هفته اول آذر ماه را با کاهش قیمت به پایان رساندند و امروز اغلب آن‌ها در مدار ارزانی حرکت می‌کنند. از طرف دیگر خودرو‌های سایپا روند کاهش قیمت روز‌های گذشته را کنار گذاشته و امروز با ثبات قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. طوری که پراید سایپا ۱۳۱ مثل دیروز حدود ۴۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸

خودرو‌های سایپا امروز عموما بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده‌اند. تیبا صندوق‌دار با همان قیمت دیروز یعنی ۵۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود و تیبا ۲ روی نرخ ۶۳ میلیون تومان ثابت ایستاده است. باید توجه داشته باشید که قیمت مصوب کارخانه برای این خودرو سایپا حدود ۱۲ میلیون تومان کمتر از قیمت بازار در نظر گرفته می‌شود. ساینا هم وضعیت مشابهی دارد و امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار حدود ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شود که هفت میلیون بیشتر از نرخ مصوب کارخانه است. در طرف مقابل کوییک دنده‌ای یکی از معدود مواردی است که امروز با کمی افزایش قیمت به استقبال مشتریان در بازار خودرو آمده. قیمت روز کوییک دنده‌ای با افزایش ناچیزی در حد ۱۰۰ هزار تومان به ۶۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. 

قیمت روز پراید در بازار امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸

پراید روند کاهش قیمت چند روز گذشته را تا حدودی فراموش کرده و امروز با ثبات قیمت به استقبال آخر هفته آمده است. طوری که پراید سایپا ۱۳۱ در بازار همچنان ۴۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و حدود ۱۲ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه فروخته می‌شود. پراید وانت که دیروز وارد کانال ۵۰ میلیونی شده بود، امروز بدون تغییر روی نرخ ۵۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ایستاده است. از طرف دیگر پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ در بازار امروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است. 

قیمت روز محصولات سایپا امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
پراید هاچ‌بک سایپا ۱۱۱
۵۲,۶۰۰,۰۰۰
۵۲,۵۰۰,۰۰۰
۳۹,۹۴۱,۰۰۰
پراید سایپا ۱۳۱
۴۹,۱۰۰,۰۰۰
۴۹,۱۰۰,۰۰۰
۳۷,۶۴۱,۰۰۰ 
پراید وانت سایپا ۱۵۱
۵۰,۸۰۰,۰۰۰
۵۰,۸۰۰,۰۰۰
۴۰,۳۱۳,۰۰۰
تیبا صندوق‌دار
۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۵۷,۰۰۰,۰۰۰
۴۳,۴۴۳,۰۰۰
تیبا ۲
۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۶۰۳,۰۰۰
ساینا
۶۲,۵۰۰,۰۰۰
۶۲,۵۰۰,۰۰۰
۵۵,۹۴۳,۰۰۰
کوییک دنده‌ای
۶۹,۷۰۰,۰۰۰ 
۶۹,۶۰۰,۰۰۰ 
۶۱,۲۰۰,۰۰۰
 

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸

محصولات ایران خودرو امروز اغلب در مدار ارزانی قرار دارند و شاهد کاهش قیمت آن‌ها در بازار هستیم. امروز سمند LX در بازار با کاهش قیمتی در حد ۲۰۰ هزار تومان، به نرخ ۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل سمند EF۷ که دیروز افزایش قیمت چشمگیری را پشت سر گذاشته بود، امروز در بازار ثابت مانده و با همان قیمت ۹۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو ۴۰۵ GLX بنزینی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته روی نرخ ۷۸ میلیون تومان ثابت ایستاده است، اما مدل دوگانه‌سوز این خودرو همچنان به افزایش قیمت روز‌های گذشته ادامه می‌دهد و امروز هم با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ SLX امروز در حد ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرده و به ۸۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.  

پژو پارس امروز یک میلیون تومان گران شده است. طوری که قیمت روز پژو پارس سال امروز به ۱۰۲ میلیون تومان رسیده و ۲۴ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است. در طرف مقابل رانا با کاهش قیمت ۴۰۰ هزار تومانی به استقبال آخر هفته آمده و ۸۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.  

امروز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار خودرو با افزایش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی روبرو شده و به ۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. در طرف مقابل دیگر مدل‌ها پژو ۲۰۶ روند کاهشی به خود گرفته‌اند. برای مثال پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار امروز حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده و به قیمت ۱۰۹ میلیون تومان بازگشته است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم حدود ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و تا ۱۰۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پایین آمده است
.

قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت روز گذشته (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
وانت آریسان 
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۷۳,۰۰۰,۰۰۰
۵۱,۵۰۰,۰۰۰
سمند LX
۸۱,۷۰۰,۰۰۰
۸۱,۹۰۰,۰۰۰
۶۶,۷۷۰,۰۰۰
سمند EF7
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۷,۰۰۰,۰۰۰
۶۹,۷۷۳,۰۰۰
پژو GLX 405
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۳,۱۵۸,۰۰۰
پژو GLX 405 دوگانه‌سوز
۹۱,۵۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۵,۵۷۸,۰۰۰
پژو SLX 405
۸۹,۹۰۰,۰۰۰
۹۰,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۸۸۸,۰۰۰
پژو پارس
۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰
۷۸,۳۳۸,۰۰۰
پژو 206 تیپ 2
۹۱,۵۰۰,۰۰۰
۹۱,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۲۸۳,۰۰۰
پژو 206 تیپ 5
۱۰۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۶۰۰,۰۰۰
۷۹,۴۱۸,۰۰۰
پژو 206 صندوق‌دار
۱۰۷,۴۰۰,۰۰۰
۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰
۸۰,۷۵۴,۰۰۰
رانا
۸۷,۶۰۰,۰۰۰
۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۶۷,۴۴۰,۰۰۰
دنا تیپ 2
۱۲۵,۵۰۰,۰۰۰
۱۲۵,۵۰۰,۰۰۰
توقف فروش
دنا پلاس تیپ 1
۱۴۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۲,۹۰۰,۰۰۰
۱۱۰,۹۳۴,۰۰۰
دنا پلاس توربو
۱۷۶,۶۰۰,۰۰۰
۱۷۷,۰۰۰,۰۰۰ 
توقف فروش
پژو 207 دنده‌ای
۱۳۶,۸۰۰,۰۰۰
۱۳۷,۰۰۰,۰۰۰
۹۶,۷۳۰,۰۰۰
پژو 207 اتوماتیک
۱۷۲,۶۰۰,۰۰۰
۱۷۳,۴۰۰,۰۰۰
حاشیه بازار
دانگ‌فنگ H30
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰
توقف فروش

قیمت محصولات کرمان موتور امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸

محصولات کرمان موتور امروز با ثبات قیمت در بازار ظاهر شده‌اند. جک J۴ امروز در بازار با قیمت ۱۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که تقریبا پنج میلیون پایین‌تر از قیمت مصوب کارخانه است. توجه داشته باشید که کرمان موتور قیمت محصولاتش را بالاتر از نرخ‌های بازار در نظر می‌گیرد. برای مثال نرخ مصوب جک J۴ در کارخانه ۱۵۰ میلیون تومان است. امروز جک S۳ بدون تغییر نسبت به روز گذشته و حدود ۹ میلیون کمتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. قیمت روز جک S۳ در بازار ۲۰۱ میلیون تومان و در کارخانه ۲۱۰ میلیون تومان است. جک S۵ در بازار ۲۹۲ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما کرمان موتور در طرح‌های فروش آن را حدود پنج میلیون بیشتر و با نرخ ۲۹۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کند.

قیمت روز محصولات کرمان موتور امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان)  قیمت کارخانه (تومان)
جک J4 اتوماتیک
۱۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۹,۹۰۰,۰۰۰
جک S3 اتوماتیک
۲۰۱,۰۰۰,۰۰۰ 
۲۱۰,۰۰۰,۰۰۰
جک S5 اتوماتیک
 ۲۹۲,۰۰۰,۰۰۰
۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸

محصولات مدیران خودرو امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده‌اند و با همان قیمت‌های قبلی در بازار خرید و فروش می‌شوند. MVM ۳۱۵ هاچ‌بک امروز در بازار ۱۳۲ میلیون تومان است و حدود هشت میلیون تومان ارزان‌تر از نرخ مصوب کارخانه قیمت‌گذاری شده. مدیران خودرو در طرح‌های فروش قیمت MVM X۲۲ دنده‌ای را ۱۷۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر می‌گیرد، اما می‌توان با هفت میلیون بودجه کمتر، این خودرو را از بازار با قیمت ۱۶۶ میلیون تومان خرید. MVM X۲۲ اتوماتیک هم وضعیت مشابهی دارد. با وجود اینکه در بازار با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان فروخته می‌شود، اما مدیران خودرو همچنان آن را هفت میلیون تومان گران‌تر و معادل ۱۹۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌کند. MVM X۳۳ این روز‌ها در بازار با قیمت ۲۳۰ میلیون توامن معامله می‌شود، اما در طرح‌های فروش قیمت آن را شش میلیون گران‌تر و حدود ۲۳۶ میلیون تومان در نظر می‌گیرند.

قیمت روز محصولات مدیران خودرو امروز پنجشنبه هفتم آذر ۹۸ مطابق جدول زیر است:

نام خودرو قیمت امروز (تومان) قیمت کارخانه (تومان)
ام وی ام 315 هاچ‌بک
۱۳۲,۰۰۰,۰۰۰
۱۴۰,۲۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای
 ۱۶۶,۰۰۰,۰۰۰
۱۷۲,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام X22 اتوماتیک
 ۱۸۸,۰۰۰,۰۰۰
۱۹۵,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33
۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰ 
۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها