شمار داوطلبان نمایندگی مجلس درهرمزگان به ۶۰ نفر رسید



به گزارش صبح ساحل،سعید ناجی شامگاه پنجشنبه گفت: امروز ۲۸ نفر شامل ۲۴ مرد و ۴ زن در سه حوزه انتخابیه استان هرمزگان ثبت نام کردند.
وی بیان داشت: ۱۲ نفر از این افراد در حوزه انتخابیه مرکزی (بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندخمیر، و بوموسی)، ۱۲ نفر حوزه غرب(بندرلنگه، بستک و پارسیان) و ۴ نفر حوزه شرق (شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک ثبت نام کردند.


رییس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارداشت: تاکنون از ۶۰ نفر ثبت نامی استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۱ مرد و ۹ زن بوده اند.
به گفته ناجی، تاکنون بیشترین ثبت نامی با ۳۲ نفر در حوزه انتخابی مرکزی بوده و حوزه های حوزه شرق و غرب نیز هرکدام ۱۴ نفر انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت نام شدگان ۸ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا، ۵۰ نفر کارشناسی ارشد و ۲ نفر حوزوی هستند.


رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس، میناب، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغازشده و به مدت یک هفته ادامه دارد.


استان هرمزگان دارای ۵ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شامل سه نفر در شهرستان های بندرعباس، بندرخمیر، قشم، حاجی آباد و بوموسی و یک نفر در شرق استان در شهرستان‌های بشاگرد، رودان، سیریک ،جاسک و میناب و یک نفر در غرب هرمزگان در شهرستان های بندرلنگه ، بستک و پارسیان است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها