برای پیروزی مقابل شهرداری برنامه داشتیم



سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر پس از پیروزی مقابل شهرداری بندرعباس گفت: حریف از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما بازیکنان من هوشیار تر عمل کردند و پیروز این بازی سخت شدیم. 
سامان ویسی اظهار داشت: شهرداری بندرعباس تیم بسیار خوبی است. این تیم چهار برد پی در پی داشت وبا روحیه عالی وارد میدان شدند اما ما هم برای برد و ارتقاء در جدول رده بندی برای این بازی برنامه داشتیم و تمرینات ویژه ای برای این دیدار انجام داده بودیم.
سرمربی تیم توفارقان آذرشهر با بیان این که بازیکنان ما تمام توان خود را گذاشتند تا جلو هوادران خوب بندری پیروز این بازی باشند که این اتفاق هم افتاد واز این بابت بسیار خوشحال هستم.‌
وی در خصوص قضاوت داوران هم گفت: اعتراضاتی داشتیم اما در مجموعه کار قضاوت داوران خوب بود و فکر نکنم تیمی از داوری ضرر کرده باشد.
وی درخصوص لیگ امسال هم گفت: از آنجا که تعداد تیم‌ها زیاد شده، بازیکنان بین تیم‌ها تقسیم شده‌اند و این موضوع به زیباتر شدن مسابقات کمک می‌کند. 
سامان ویسی سرمربی تیم آذرشهر در پایان گفت: با توجه به این که بسکتبال ایران المپیکی شده، انگیزه همه بالا رفته‌ است و این موضوع به طور حتم بر لیگ تاثیر خواهد داشت، امیدوارم هرچه به جلوتر می رویم شاهد لیگی جذاب تر باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها