14

مهر

1403


سیاسی

24 آذر 1398 09:16 0 کامنت

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان با توجه به داشتن واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی باید در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه پیشگام باشد و از این طریق می‌توانیم به دستاوردهای جدیدی برسیم.

به گزارش صبح ساحل دکتر فریدون همتی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان، معرفی فرصت های رونق تولید داخلی را یک ضرورت بسیار مهم دانست و عنوان کرد: تامین نیازهای حوزه تولید توسط شرکت‌های دانش‌بنیان یک کار بسیار ارزشمند و مهم برای کشور است.

وی ادامه داد: در شرایط امروز باید دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان تامین نیازهای فناوری صنایع و واحدهای تولیدی را مورد توجه قرار داده و در این مسیر حرکت کنند.

استاندار هرمزگان افزود: امروز فرصت باارزشی در این حوزه برای شرکت های دانش بنیان و واحد های دانشگاهی ایجاد شده تا در این فضا به سطح مناسبی  از توانمندی در زمینه تامین نیازهای حوزه تولید برسند.

همتی با تاکید بر اهمیت ویژه تقویت ارتباط میان صنعت و دانشگاه، اظهار داشت: روسای دانشگاه های استان هرمزگان باید بخش عمده ای از فعالیت خود را به این سمت معطوف کنند و ارتباط مناسبی با بخش صنعت و تولید داشته باشند.

وی گفت: هرمزگان با توجه به داشتن واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی باید در حوزه ارتباط صنعت و دانشگاه پیشگام باشد و از این طریق می‌توانیم به دستاوردهای جدیدی برسیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ارتباط میان واحدهای صنعتی و دانشگاهی همواره در دستور کار باشد و به طور منظم مورد رصد و نظارت قرار گیرد.

دیدگاه ها (0)
img