12

مهر

1403


ورزشی

31 فروردین 1392 09:54 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت:باید نظارت سازمان لیگ برتر و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دوهفته پایانی مسابقات لیگ برتر افزایش یابد.

 

حسین جباری زاده پس از پیروزی تیم آلومینیوم برابر گهر در جمع خبرنگاران، افزود: خوشبختانه در دیدار برابر گهر دورود بازیکنان آلومینیوم با شناخت مناسب کادرفنی توانستند به خوبی بر تیم میزبان فائق آمده و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب نمایند.

 

وی با بیان این که امیدوارم روند پیروزی های تیم آلومینیوم در دو دیدار گذشته برابر ملوان و گهر در دو دیدار باقیمانده تداوم داشته باشد، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر شرایط آلومینیوم در جدول امیدبخش و با توجه به دیدارهای باقیمانده می توان آینده خوشبینی برای بقای آلومینیوم در لیگ برتر متصور شد.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در ادامه با اشاره به جلوگیری سازمان لیگ از زدو بندهای پشت پرده فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم همان طور که در طول این 32 هفته شاهد فوتبالی پاک و سالم از هر 18 تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر بودیم این روند ادامه داشته باشد.

 

جباری زاده اضافه کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر با افزایش نظارت های خود در دو هفته پایانی باید سبب رقم خوردن نتایج دیدارها در زمین فوتبال باشند، تصریح کرد: امیدوارم در پایان مسابقات لیگ برتر شاهد باشیم تیم هایی که با شایستگی لیاقت لازم را از خود در زمین فوتبال نشان داده اند در مسابقات لیگ برتر باقی بمانند.

 

دیدگاه ها (0)
img