12

مهر

1403


ورزشی

31 فروردین 1392 09:54 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ تیم های البدر بندرکنگ  و  میناب طیور آخرین  بازی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در سال ۹۱-۹۲ را باپیروزی  به پایان بردند.

در آخرین هفته از رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل جاری ، تیم البدر بندرکنگ در ورزشگاه همای تهران به مصاف تیم استیل آذین این شهر رفت و با گل های  مهدی ترکمان، مجید لامحی و رحمان عبادزاده میزبان خود را با شکست مواجه کرد. با این برد، البدر بندرکنگ ۵۰ امتیازی شد و در رده ی سوم جدول جای گرفت.

از نکات قابل ذکر در این بازی گل مردود علی حسینی و مصدومیت ولید نوری از ناحیه سر بود. درسایر دیدارهای این گروه سیاه جامگان خراسان  ۳ برصفر نفت نوین آبادان راشکست داد.سپیدرود رشت و مس سونگون تبریزدوبردو مساوی شدند.شهرداری دزفول با ۵ گل  سیف آباد کازرون را شکست داد. استقلال ساری ۴ برصفرازسد سایپا مهر کرج گذشت . بازی  پرسپولیس  گناوه و نوژن شهرداری نوشهر به دلیل  عدم حضور تیم نوژن  سه برصفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. دو تیم داتیس لرستان  و پرسپولیس ورامین ازادامه بازی در این گروه انصراف دادند.در این گروه تیم های سیاه جامگان خراسان با 59 امتیازوتیم مس سونگون  تبریز با52امتیاز  به لیگ دسته اول راه پیدا کردند.

از گروه الف این رقابت ها تیم میناب طیور 40 امتیازی و رده ششمی در ورزشگاه شهرداری میناب به مصاف تیم کاسپین قزوین رفت  . در این بازی که تیم مینابی شانس حضور درمسابقات لیگ دسته اول را از دست داده بود انگیزه زیادی نداشت امادرپایان موفق شد با یک گل که دقیقه 50عبدا..دهباشی به ثمررساندپیروز این میدان باشد. میناب طیوربا این پیروزی 43 امتیازی شدودرفصلی که می توانست به لیگ دسته اول بیاید با ایستادن در مکان پنجم جدول گروه الف به کار خود پایان داد. دوتیم نفت وگاز گجساران وگیتی پسند دراین گروه راهی لیگ دسته اول شدند.

دیدگاه ها (0)
img