تایید صلاحیت 19 داوطلب انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه



به گزارش صبح ساحل و به نقل از فارس، علی نیکویی امشب در بندرلنگه با اشاره به بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: در این هیات با استعلام از مراجع چهارگانه صلاحیت‌ها بررسی شدکه 19نفر از کاندیداها از تعداد 28 نفر احراز صلاحیت، 5نفر نیز عدم احراز و 4نفر نیز انصراف دادند.

وی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیأت‌های اجرایی احراز نشده است ۴ روز مهلت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند و هیأت نظارت نیز در مهلت قانونی ۲۰ روزه خود نسبت به بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده و همچنین سایر داوطلبان اقدام و اعلام نظر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرلنگه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: همه مسؤولان در انتخابات بی‌طرفی را رعایت کنند، وظیفه اصلی ما قانونگرایی وتوجه به مطالبات به حق مردم و ایجاد فضایی برای رقابت سالم بین کاندیداهایی است که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده باشند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: آنچه امروزه برای ما مدیران ضروری است خدمت بی‌منت به مردم و کسب رضایت خداوند است. هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید به جامعه هدف خود خدمت صادقانه کنند.

نیکویی یادآور شد: در نظام اسلامی، رعایت و حفظ کرامت اخلاقی بر ما واجب است و یک مدیر خوب باید با اخلاق باشد و برای آینده‌ کاری و پیشرفت مجموعه خود برنامه‌ریزی دقیق و مستمری داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها