12

مهر

1403


ورزشی

02 اردیبهشت 1392 09:45 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ مديرعامل باشگاه شهرداري بندرعباس گفت: پيش از آغاز بازي مقابل شهرداري تبريز مربي اين تيم با بازيکنان ما تماس برقرار کرد.

 به گزارش فارس، درحالي که تيم شهرداري تبريز به عنوان دومين تيم از ليگ دسته اول به طور مستقيم به ليگ برتر صعود کرد اما در خصوص نحوه صعود اين تيم به ليگ برتر با سرمربيگري فراز کمالوند ابهاماتي پيش آمده است. هر چند که علي کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال در مصاحبه هاي اخير خود با قاطعيت اعلام کرده ليگ دسته اول پاک به پايان رسيد اما شايعاتي که در مورد اتفاقات رخ داده در ليگ دسته اول شنيده مي شود حکايت از مسائل ديگري دارد. مسائلي که همواره ثابت کردن آن در فوتبال ايران کار راحتي نبوده است.

در همين زمينه مديرعامل باشگاه شهرداري بندرعباس در خصوص اتفاقاتي که پيش از ديدار مقابل شهرداري تبريز در ليگ دسته اول رخ داده، عنوان کرد: ما در همان زمان که بازي برگزار شد، اين موضوع را به فدراسيون و حراست گزارش کرديم. متاسفانه پيمان صاحب‌جمعي مربي تيم شهرداري تبريز با چند بازيکن ما پيش از آغاز بازي صحبت کرد. وي ادامه داد: زعفراني بازيکن ما اين موضوع را تائيد کرد و هم اتاقي او نيز اعلام کرد که چندين بار مربي شهرداري تبريز با او تماس گرفته و به او گفته فراز کمالوند تو را خيلي دوست دارد و مي‌خواهد تو را ببيند اما زعفراني اين موضوع را قبول نکرده و به بيرون نرفته است. پس از آن هم زعفراني اين مسائل را با ما در ميان گذاشت.

مديرعامل شهرداري بندرعباس يادآور شد: در جريان بازي به دو بازيکن ديگر خود هم شک کرديم. آن ها بي‌مورد خود را به بيماري زدند. البته مي‌دانيم که نمي‌توانيم اين مسائل را اثبات کنيم، اما ما به آن ها شک کرديم و اين موارد را به عليپور و فدراسيون گزارش داديم. چند بار هم پيگير اين موضوع بوديم.

وي با اشاره به اين که چنين اتفاقاتي در فوتبال ايران طبيعي است، افزود: کفاشيان زياد نسبت به اين موضوع حساس نيست و در جلسه با مديران عامل باشگاه‌ها نيز اعلام کرده که فوتبال پاک و خوبي برگزار شده است. زماني هم که در جلسه خواستم صحبت کنم اجازه ندادند. البته رئيس فدراسيون به اين موارد رسيدگي نمي‌کند و  عليپور و آيت‌اللهي به عنوان مسئولان کميته اخلاق پيگير اين مسائل هستند.

جهانداري تاکيد کرد: ما به ساير تيم‌ها نيز شک داريم که شايد با بازيکنانمان صحبت کرده‌اند. متاسفانه برخي مسائل در ليگ وجود دارد که مربيان با بازيکنان ارتباط برقرار مي‌کنند.

دیدگاه ها (0)
img