12

مهر

1403


اجتماعی

12 دی 1398 09:41 0 کامنت

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن بیان مسایل و مشکلات استان در حوزه بهداشت و درمان، گفت: نیازمند حمایت سازمان های بیمه گر برای توسعه خدمات بهداشت و درمان در هرمزگان هستیم.

دکتر حسین فرشیدی در نشست با مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران اظهار داشت: هرمزگان استانی با ظرفیت های بسیار و فعالیت صنایع و بنگاه‌های بزرگی اقتصادی است که سهم بسزایی در جهت پویایی اقتصاد کشور دارند.

وی افزود: با وجود فعالیت مراکز بزرگ اقتصادی در هرمزگان، این استان هنوز با کمبودهای بسیاری در خصوص امکانات و نیروی انسانی به ویژه در بخش بهداشت و درمان روبه رو است.

فرشیدی تصریح کرد: حمایت‌های بسیاری از سوی مسوولان استان در جهت رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان در حال انجام است اما با توجه وضعیت تحریم ها و مشکلات اقتصادی نیازمند یک عزم جدی و همکاری همه جانبه در این بخش هستیم.

وی تاکید کرد: در راستای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی نیازمند حمایت مالی هستیم که پرداخت نشدن مطالبات بیمارستان ها از سوی بیمه ها، ارائه خدمات پزشکی را در این مراکز با مشکل مواجه می کند.

فرشیدی از سازمان های بیمه گر خواست تا به منظور ارایه خدمات هر چه بیشتر بهداشت و درمان به شهروندان، در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حال حاضر سازمان های بیمه گر چهار هزار میلیارد ریال به این دانشگاه بدهکار هستند.

بیشترین مبلغ بدهی با عدد یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال مربوط به بیمه سلامت است .

دیدگاه ها (0)
img