12

مهر

1403


اقتصادی

18 دی 1398 20:46 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه بازدید از یگان پلیس امنیت اقتصادی هرمزگان در بندر شهید رجایی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: هدف از تشکیل پلیس امنیت اقتصادی، مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی و کمک به تسهیل فعالیت‌های اقتصادی توسط فعالان این حوزه است.

وی به اشراف اطلاعاتی پلیس گمرک و نقش تاثیرگذار آن در مقابله با جرایم اقتصادی اشاره و بیان کرد: در ۹ ماهه سالجاری، مجموع ارزش ریالی کشفیات پلیس در پرونده های جرایم اقتصادی ۷۱۵ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به استقرار پلیس در ۱۳ گمرک کشور، افزود: براساس هماهنگی های صورت گرفته تا پایان امسال، پلیس در ۹ گمرک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: این تصمیم درست و عقلایی است به جای اینکه در یک کشور پهناور به دنبال جنس قاچاق باشیم با حضور در مبادی ورودی، کنترل و نظارت را آغاز می کنیم که این امر کم هزینه تر و نیز موثرتر است؛ البته برنامه هایی در این رابطه داریم که با هماهنگی وزرات اقتصاد، گمرک و سازمان بنادر کنترل های لازم را در مبادی ورودی انجام می دهیم.

دیدگاه ها (0)
img