13

مهر

1403


ورزشی

19 دی 1398 19:04 0 کامنت

کلاس ارتقا داوری یک به ملی فوتبال به میزبانی هیات فوتبال بندرعباس و با همکاری هیات فوتبال استان و با حضور مسعود مرادی ،مدرس داوری كنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: کلاس ارتقا داوری یک به ملی فوتبال با حضور ۲۰ داور درجه یک استان هرمزگان و برخی از استان های دیگر به میزبانی هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و با همکاری هیات فوتبال استان برگزار شد.

وی بیان داشت: در این دوره سه روزه که بعد از گذشت ۷ سال در استان هرمزگان برگزار شد شرکت کنندگان در کلاس علاوه بر مطالب تئوری به صورت عملی و همچنین فیلم با آخرین قوانین و مقررات داوری فوتبال زیر نظر مسعود مرادی ،مدرس داوری كنفدراسيون فوتبال آسيا آشنا شدند.

معماری گفت: گرفتن کلاس های ارتقا آن هم ارتقا یک به ملی کار آسانی نبود که این کار با حمایت هیات فوتبال هرمزگان و کمیته داوران و دپارتمان داوری صورت گرفت و امیدوارم که شرکت کنندگان در این کلاس موفق به اخذ درجه داوری ملی شوند.

رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان اظهار داشت: مدرس تست های آمادگی جسمانی این دوره ایرج احمدی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون بود و داوران پس از کلاس های تئوری در آخر تست آمادگی جسمانی دادند.

وی از حسن اعتماد فدراسیون فوتبال و کمیته داوران آن نسبت به برگزاری این کلاس ارتقا در بندر عباس تشکر کرد و گفت : تا پایان سال سه کلاس داوری درجه سه و یک کلاس ارتقا داوری سه به دو هم خواهیم داشت تا داوران استان از نظر ارتقا چیزی کم نداشته باشند.

معماری در پایان از هیات فوتبال استان و شهرستان بندرعباس که تمام حمایت های خود را از کمیته داوران داشتند تا این دوره برگزار شود تشکر کرد.

دیدگاه ها (0)
img