استاندار هرمزگان:

هرمزگان یک ایران کوچک است 



استاندار هرمزگان گفت: شب فرهنگی اجتماعی اقتصادی هرمزگان و یزد با هدف معرفی ظرفیت ها، تقویت و گسترش ارتباط و استفاده از پتانسیل های هر دو استان برگزار شده است.
به گزارش صبح ساحل، فریدون همتی دقایقی پیش در همایش فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی هرمزگان و یزد ضمن خیر مقدم به مهمان ویژه این مراسم گفت: این نشست یک هم اندیشی و در راستای توسعه هر دو استان و در نهایت پیشرفت کشور انجام شده است که یقینا این‌گونه هم اندیشی ها و نشست ها می تواند بسیار کارساز و مفید باشد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان یک ایران کوچک است، افزود: در حال حاضر 50 هزار نفر از یزدی تباران عزیز قریب به 80 سال است که در هرمزگان زندگی می کنند و به همین علت پیوند عمیقی بین مردم دو استان وجود دارد
همتی با اشاره به اینکه باید در حوزه سلامت از امکانات و ظرفیت های یزد استفاده کنیم، افزود: هرمزگانی های بسیاری از خدمات درمانی استان یزد استفاده می کنند که با توجه به پتانسیل های یزد در زمینه سلامت و آموزش یقینا همکاری های گسترده ای در این زمینه بین دو استان اتفاق خواهد افتاد که این نشست ها تاثیر بسیاری دارد.
وی عنوان کرد: مهمان نوازی هرمزگانی ها تنها علتی است که سبب شده در هرمزگان از همه جای ایران همزیستی و همکاری وجود داشته باشد، هرمزگان از لحاظ جمعیت و استعداد یک ایران کوچک قلمداد می شود.
همتی در ادامه با بیان اینکه کشور پهناور، بزرگ و پر ظرفیتی داریم و وظیفه ما است که در هر نقطه ایران که هستیم در راستای آبادی کشور گام برداریم، اضافه کرد: ما حاضریم هم سواحل و هم جزایر در اختیار یزد قرار داده شود تا آبادانی این مناطق تسریع پیدا کند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ کار و تلاش در مردمان یزد نهادینه شده و ما هم باید هر چه بیشتر خود را به این فرهنگ ارزشمند نزدیک کنیم، گفت:امیدواریم در سایه این تعامل ها از ظرفیت های موجود بهره کافی را ببریم و خلق ارزش بیشتری داشته باشیم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها