13

مهر

1403


فرهنگی و هنری

10 بهمن 1398 18:15 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، هفدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان با حضور ۵۳۴ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و شرکت ۱۵ ناشر حوزه نشر الکترونیک، شنبه ۱۲ بهمن افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه هزار و ۸۱۳ عنوان کتاب در ۴۵۰ غرفه در محل دائم نمایشگاه‌های شهر بندرعباس در معرض فروش و نمایش گذاشته خواهد شد. در این دوره از نمایشگاه تعداد ۴ کتاب‌فروشی از استان در قالب طرح «همراه» با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت.

برای این رویداد فرهنگی مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان بُن کارت یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

بُن‌های توزیع‌شده در نمایشگاه تا سه هفته پس از اتمام ایام نمایشگاه در کتاب‌فروشی‌های منتخب، دارای اعتبار خرید خواهند بود.

نمایش تابلو‌هایی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب، اجرای برنامه کودک و نوجوان همراه با قصه‌گویی و معرفی کتاب، نشست تخصصی کودک و نوجوان، اجرای برنامه فرهنگی هنری شهرستان میناب، معرفی ناشران فعال استان، برگزاری کارگاه نویسندگی، اجرای برنامه توسط آموزشگاه موسیقی، نشست تخصصی اهل‌قلم، اجرای برنامه فرهنگی هنری شهرستان بندرلنگه، رونمایی، نقد و بررسی کتاب از مؤلفان استان، برگزاری نشست چگونه یک شهر خلاق داشته باشیم، معرفی و اجرای برنامه‌های نشر کودک و نوجوان، نشست تخصصی شاهنامه‌خوانی، کارگاه بازی کودک و خانواده، نشست معرفی کتاب کودک و نوجوان همراه با قصه‌گویی، نقد و بررسی عصر شعر و ترانه، نشست شناخت موسیقی هرمزگان و موسیقی زار و اجرای برنامه فرهنگی هنری جزیره هرمز از برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌ شده است.

هفدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان از ۱۲ تا ۱۸ بهمن در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

دیدگاه ها (0)
img