13

مهر

1403


ورزشی

12 بهمن 1398 21:21 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در دهه مبارک فجر امسال در نقاط مختلف بندرعباس خبر داد.
الیاس محسنی گفت: بزرگداشت دهه فجر مبتنی بر محتوای ارزشی و رویکرد ترویج و نشر گفتمان انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: برگزاری باشکوه آیین‌های پیروزی انقلاب اسلامی از وظایف اصلی دستگاه‌های اجرایی است که مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در این برنامه‌ها را می طلبد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی موج بیداری‌ای که در منطقه به وجود آمده وظیفه ما را دو چندان کرده که می‌طلبد مسئولان و شهروندان بر برگزاری مراسم توجه بیشتری داشته باشند.
وی اضافه کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، تبلیغات گسترده محیطی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، برپایی ایستگاه غربالگری سلامت، برگزاری مسابقه نقد کتاب از برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس به شمار می آید.
محسنی افزود: برگزاری 10جشن در 10 محله ی شهر بندرعباس برگزاری مسابقه نقاشی ویژه نونهالان و کودکان در مهدهای کودک و دبستان با موضوع زیبایی های انقلاب همچنین نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب در نگارخانه ی خیابانی سازمان از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در این دهه مبارک است.
وی بیان کرد: برگزاری مسابقات جهله کشی ویژه بانوان و کَندِرکشی ویژه آقایان، برگزاری مسابقات کارکنان از برنامه های دهه فجر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: حضور راویان انقلاب در مهدهای کودک و دبستان ها همراه با مسابقه ویژه کودکان، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با همکاری مدیریت شهر خلاق شهرداری در محل برگزاری جشن های انقلاب، برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان در محلات ویژه خانواده ها از جمله اقدامات سازمان فرهنیگ ، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در دهه مبارک فجر است.
محسنی در پایان گفت: امیدواریم امسال برنامه‌های مفید و مناسب‌تری را در ایام ا… دهه فجر برگزار کنیم تا در انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده و ارزش نهادن بر این دستاوردها اقدامات مناسب‌تری را انجام دهیم.

دیدگاه ها (0)
img