خبر تعطیلی مدارس تا پایان نوروز تکذیب شد



سخنگوی استانداری هرمزگان خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز را تکذیب کرد و گفت: تصمیم‌گیری در خصوص این میزان از تعطیلات بلند مدت، تنها از طریق شورای مربوطه در استانداری و دستگاه های متولی در سطح کشور و استانی انجام می‌شود.
به گزارش صبح ساحل، فاطمه رکن الدینی با شایعه پراکنان از طریق پلیس فتا در این موضوع برخورد قانونی خواهد شد، عنوان کرد: در حال حاضر بنا به درخواست و پیشنهاد روسای دانشگاه ها و مدیرکل آموزش و پرورش و طبق موافقت استانداری هرمزگان برای پیشگیری از بیماری کرونا، مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان هفته جاری تعطیل خواهند بود.
وی ادامه داد: خبر منتشر شده به نقل از استاندار هرمزگان در فضای مجازی در خصوص تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان هرمزگان تا پایان تعطیلات نوروز، فاقد واقعیت بوده و تکذیب می‌شود.
سخنگوی استانداری هرمزگان افزود: از مردم شریف استان هرمزگان می خواهیم تا اخبار موثق را تنها از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی، صداوسیما و سایت و کانال رسمی استانداری هرمزگان پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند.
وی گفت: اگر تصمیم جدیدی در این خصوص چه در سطح استان و چه در سطح کشور اتخاذ شود، به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها