پلیس فتا پیگیر شایعه سازان حادثه مرکز درمانی توحید است



به گزارش صبح ساحل، فاطمه نوروزیان در مورد حادثه شب گذشته در محله شهرک توحید در بندرعباس بیان داشت: مرکز درمانی شهرک توحید به عنوان یکی از مراکز تشخیص بیماران حاد تنفسی مشخص شده بود که پس از شناسایی و تشخیص بیماری، بیماران را به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل خواهند کرد.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی از افراد ناآگاه با انتشار پیام‌هایی که در این مرکز بیماران با علائم ویروس کرونا بستری و درمان می‌شوند باعث تشویش اذعان عمومی شدند و اهالی محله شهرک توحید با تصور صحیح بودن این پیام اقدام به رفتارهای ناهنجار در مقابل این مرکز درمانی می‌کنند.

نوروزیان خاطرنشان کرد: در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است، با توجه به شرایط کنونی همچون سایر استان‌های درگیر بیماری کرونا، مرکز شفا بندرعباس ه مختص به بیماران سوختگی دارد را به مرکز نگهداری بیماران مشکوک به ویروس کرونا در نظر گرفته‌ایم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: بیماران مشکوک به ویروس کرونا در مراکز درمانی و درمانگاه‌ها نگهداری نخواهند شد زیرا با توجه به نوع بیماری باید تحت مراقبت‌های ویژه قرار بگیرند.

وی افزود: موضوع از طریق دستگاه‌های امنیتی و پلیس فتا در حال پیگیری است تا با افرادی که اقدام به انتشار شایعه و دادن اطلاعات غلط کرده‌اند برخورد جدی و قانونی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها