12

مهر

1403


اجتماعی

12 اسفند 1398 10:17 0 کامنت

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، تا ساعات بعد از ظهر امروز دوشنبه 12 اسفند، وضعیت جوی و دریایی آرام و پایداری برروی استان هرمزگان حاکم خواهد بود.

به گزارش صبح ساحل،بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، تا ساعات بعد از ظهر امروز دوشنبه 12 اسفند، وضعیت جوی و دریایی آرام و پایداری برروی استان هرمزگان حاکم خواهد بود. گزارشات حاکی از آن است؛ آسمان استان صاف گاه کمی ابری و شرایط دریا جهت ترددهای دریایی و انجام امور صیادی و دریانوردی مساعد پیش بینی می‌شود.گفتنی است؛ در ساعات صبح در سواحل و جزایر، مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب خواهد بود.

پیش بینی می شود؛ از بعد از ظهر امروز و امشب بتدریج افزایش سرعت بادهای شمال غربی برروی خلیج فارس و جزایر غربی استان (کیش و لاوان) پیش بینی می شود و به تناوب تا صبح پنجشنبه 15 اسفند ماه، آب های تنگه هرمز و دریای عمان را نیز متلاطم خواهد کرد.اوج فعالیت این ناپایداری طی ساعات بعدازظهر و سه شنبه شب،مورخ  13 اسفند ماه پیش بینی می شود.

شایان ذکر است؛ با توجه به مواج شدن دریا توصیه می شود شناورهای سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری نمایند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد. در این مدت در مناطق دور از ساحل نیز وقوع گرد و غبار دور از انتظار نیست. از نظر دمایی تغییرات دمایی بین یک تا دو درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

دیدگاه ها (0)
img