اقدامات پیشگیری از بیماری کرونا در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس



به گزارش صبح ساحل، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس روز چهارشنبه در این زمینه گفت: ضدعفونی سطوح و مسیرهای رفت و آمد، کنترل دمای بدن کارکنان و مراجعه‌کنندگان شرکت برای مقابله  و پیشگیری از ویروس کرونا به طور مستمر انجام می‌شود.

اردشیر سالاری افزود: میکروب‌زدایی استراحتگاه و مکان‌های عمومی، سرویس‌های ایاب و ذهاب، نصب بنرهای هشدار، لغو جلسه‌های آموزشی و گردهمایی با جایگزینی ویدیو کنفرانس، کاهش ساعت اداری، حذف وعده نهار و حذف سیستم ثبت اثرانگشت ورود و خروج کارکنان از جمله اقدام‌های پیشگیری از بیماری کرونا است.

وی بیان کرد: دیگر اقدام‌های پیشگیری از این بیماری در این منطقه، کنترل و جلوگیری از حضور کارکنانی است که به بیماری‌های قلبی عروقی، کلیوی، دیابتی و ریوی مبتلا هستند.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس اظهار کرد: همچنین به همین منظور، تعدادی لوازم بهداشتی شامل، ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی‌کننده در میان کارکنان ستاد توزیع شد.

سالاری با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوک از ابتلا به ویروس کرونا در این شرکت مشاهده نشده است عنوان کرد: منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس، مقررات و دستورالعمل‌های لازم برای مبارزه با این ویروس را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس در ۱۳ کیلومتری بزرگراه بندر شهید رجایی در غرب شهر بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها