12

مهر

1403


ورزشی

30 اردیبهشت 1392 09:31 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان که با تمرینات منظم،خود را برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی در هند آماده کرده بود از سفر بازماند.

تیم والیبال ساحلی جوانان کشورمان با جوانانی مستعد و توانمند که با انجام تمریناتی منظم، طی یک بازه زمانی طولانی یک ساله و اردویی چند مرحله ای فشرده به مدت 2 ماه در شهرستان های مختلف و به دور از خانه و خانواده و تنها به عشق افتخار آفرینی برای کشورشان در اولین حضور بین المللی بی وقفه تلاش می کردند.

 خبر کنسل شدن سفر، یک روز قبل از شروع مسابقات، زحمات چند ساله این جوانان آینده دار کشورمان را نقش بر آب کرد. جوانان بی توقعی که شاید آینده بازیگریشان از این مسابقات کلید می خورد، جوانانی که بدون هیچ گونه چشم داشت و بی آن که قراردادی چند میلیونی با تیم هایی داشته باشند اکنون باید چوب ندانم کاری های عده ای را بخورند که از کارشکنی های سفارت هندوستان برای صدور ویزا برای تیم های ملی کشتی و دوچرخه سواری در 2 تا 3 ماه قبل مطلع بوده اند ولی بازهم راه کاری را ارئه نکرده اند .و اینجاست که بی برنامگی های مدیران و کارشکنی های سفارت هند باعث می شود. حضوری که می توانست برای جوانان خوب کشورمان سکوی پرشی جهت معرفی آن ها به جهانیان باشد تنها به کابوسی تاسف بار تبدیل شود.آخر مگر شکایت و نامه نگاری، دردی از این جوانان را دوا می کند،  جوانانی که یک سال از بهترین دوران زندگی شان را با توپ و تور و ماسه تلف کردند حالا باید بنشینند تا شاید  فردایی باشد تا در میدانی دیگر خود را ثابت کنند.

مسابقاتی که حکم انتخابی رقابت های والیبال ساحلی زیر 21 سال جهان را نیز داشت با این وجود شانس حضور در مسابقات جهانی از این جوانان گرفته شد.

دیدگاه ها (0)
img