مجوزهای آب زیرزمینی هرمزگان تا اردیبهشت ۹۹ اعتبار دارند



مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان گفت: اعتبار پروانه و مجوزهای آب زیرزمینی در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا پایان اردیبهشت ۹۹ تمدیدشد.

به گزارش صبح ساحل، هوشنگ ملایی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: تمدید اعتبار مربوط به مجوزهای کف‌شکنی، جابجایی و لایروبی چاه های آب هرمزگان که اعتبار آن‌ها تا پایان اسفند ماه سالجاری بوده و در زمان اعتبار مجوز اجرا نشده‌اند، می باشد.


  وی بیان داشت: این اقدام در راستای کمک به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و لزوم کاهش مراجعه ارباب رجوع به شرکت‌های آب منطقه‌ای و اداره های تابعه بوده است.مدیر عامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان عنوان کرد:  متقاضیان تمدید پروانه صلاحیت حفاری نیر که اعتبار پروانه آن‌ها تا پایان سالجاری بوده و تقاضای تمدید کرده‌اند تا زمان انجام تشریفات قانونی تا پایان اردیبهشت ۹۹ مجاز به ادامه فعالیت هستند.


ملایی تاکیدکرد: سایر موارد و تقاضاها نیز با اسکن و بارگذاری و بررسی پرونده ها و اطلاعات مربوطه در سامانه «ساماب» به‌ صورت غیرحضوری و با نهایت کاهش زمان، رسیدگی و از طریق سامانه یادشده اقدام و پاسخ‌دهی مناسب صورت خواهدگرفت.وی ابراز داشت: سامانه ۱۸۱۱ به منظور پیشگیری از شیوع کرونا و مراجعه نکردن حضوری مردم به شرکت سهامی آب منطقه‌ای هرمزگان در حال فعالیت است.


ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.طبق آمارها تا روز ۲۳ اسفندماه ، ۸۳ نفر در استان هرمزگان مبتلا به ویروس کرونا شده اند. با ثبت ۴ مورد جدید کرونا مثبت در استان هرمزگان شمار مبتلایان به کرونا در این استان به ۸۳ نفر رسید.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها