12

مهر

1403


اجتماعی

06 خرداد 1392 09:36 0 کامنت

صبح ساحل، اجتماعی _ رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: تمامی افرادی که از تاریخ تصویب قانون اختصاص 15 درصد از فضای باز خانه به فضای سبز اقدام به دریافت پروانه ساخت می‌کنند ملزم به رعایت این مصوبه هستند.

 جمشید رییسی در هفتصد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: با توجه به کمبود سرانه فضای شبز در شهر بندرعباس و نیاز این شهر به درخت با توجه به شرایط آب و هوایی بر اساس این مصوبه در هر پروانه ساخت باید 15 درصد از فضای باز خانه‌ها به فضای سبز اختصاص داده شود.

عبدالرضا بنی‌نعیم عضو شورای شهر بندرعباس در این خصوص با توجه به اهمیت اجرای این طرح گفت: بسیاری از افرادی که به صورت انبوه‌ساز فعالیت می‌کنند باید با در نظر گرفتن مساحت زمین و تراکم جمعیتی دست به این اقدام بزنند و راهکاری تعبیه شود که مردم در این زمینه متحمل هزینه‌های هنگفت نشوند.

فیصل دانش، عضو دیگر شورای شهر بندرعباس نیز در این زمینه گفت: قرار دادن گلدان و یا نهال در حیاط  منازل به عنوان رعایت این مصوبه محسوب نمی‌شود و برای اجرایی شدن آن باید راهکارهای مناسبی در نظر گرفت تا شهروندان با میل و رغبت اقدام به انجام و رعایت این مصوبه کنند.

دیدگاه ها (0)
img