تعطیلی بدلیل کمبود سوخت نیست / برخی جایگاه ها ورشکسته شده اند



اسدالله قلی زاده رئیس انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی در خصوص خبر منتشر شده با موضوع تعطیلی 40 جایگاه سوخت در کشور گفت: تعطیلی جایگاه‌ها به دلیل پلمپ نیست و عملا وقتی عبور و مرور با محدودیت روبرو می‌شود با نزدیک شدن فروش جایگاه‌ها به اعداد بسیار پایین، از لحاظ اقتصادی این بنگاه تعطیل و زیانده می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، وی افزود: هم اکنون در جایگاه‌های سوخت با کاهش فروش از 30 الی 70درصد روبرو هستیم و در تعدادی از جایگاه‌ها فروش به پایین‌ترین اعداد رسیده است که برابر با تعطیلی جایگاه است.

شرایطی که کرونا به وجود آورده باعث شده است جایگاه‌داران هزینه فراوانی برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی بدهند و این موضوع هزینه‌ها را تا 30درصد افزایش داده است. این درحالی است که وزارت بهداشت پاسخگوی نیازهای جایگاه‌داران و ارائه اقلام بهداشتی برای این اماکن پرتردد و پرریسک نبوده است و مکاتبات ما و حتی استانداری محترم تهران با این وزارتخانه نتیجه بخش نبوده است.

وی ادامه داد: اکثر جایگاه‌های سوخت در شرایط کرونایی به مرز ورشکستگی نزدیک شده‌اند و چه بسیار جایگاه‌هایی که ورشکسته‌اند و تنها به خاطر آبروداری تعطیل نمی‌شوند. صنف جایگاه‌داران در زمان جنگ، تحریم‌ها و افزایش قیمت سوخت هم اولین بنگاه‌های اقتصادی فعالند که با آسیب‌های فراوانی مواجه می‌شوند و علیرغم شرایط مختلف با تلاش مثال زدنی ارائه خدمات به مردم را قطع نمی‌کنند.

منبع: ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها