شهرستانها
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن گفت و گو و تبادل نظر درباره مسایل روز استان و جزیره قشم، گزارشی ازاقدامات این سازمان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ارائه کرد.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن گفت و گو و تبادل نظر درباره مسایل روز استان و جزیره قشم، گزارشی ازاقدامات این سازمان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ارائه کرد.
به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا مومنی در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت اجتماعی جزیره قشم در ارتباط با بحران ویروس کرونا، این جزیره را از موفق ترین مناطق ایران در مهار این ویروس منحوس اعلام کرد و گفت: این موفقیت نتیجه وفاق و اتحاد همه دستگاه های حاکمیتی از جمله سپاه، بسیج ، سازمان منطقه آزاد قشم ، امامان جمعه شیعه و اهل سنت و همه دستگاه های قضایی، نظامی، انتظامی و امنیتی و نیروهای مردمی در این جزیره بوده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار با بر شمردن اقدامات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص مهار شیوع ویروس کرونا در جزیره قشم بر آمادگی این سازمان برای تبادل تجربیات خود در این خصوص با همه دستگاه های استان هرمزگان تاکید کرد.
مومنی با قدردانی از حمایت های معنوی روحانیت معزز استان هرمزگان بخصوص نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد قشم همیشه از توصیه ها و ارشادات روحانیت معظم استان و بخصوص جزیره قشم در جهت سوق دادن برنامه های خود به سمت تقویت بنیان دینی و مذهبی مردم جزیره قشم استقبال کرده و آنها را بکار بسته است.
براساس این گزارش حجت الااسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این دیدار با تقدیر از خدمات و اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص توسعه و پیشرفت جزیره قشم به عنوان یکی از جزایر مهم و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران و استان هرمزگان از زحمات مدیرعامل و مجموعه مدیران و پرسنل این سازمان بخاطر مهار ویروس کرونا در این جزیره قدردانی و برای صحت و سلامتی مردم قشم دعا کرد.
گفتنی است در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت های فعال در این منطقه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزون بر دو میلیارد ریال اقلام بهداشتی به ستاد پیشگیری از کروناویروس قشم و ۱۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به کلینیک خلیج فارس قشم اهدا شده و در راستای تغییر رویکرد ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در روزهای شیوع این ویروس، امکان سنجی ظرفیت اماکن اقامتی جزیره در سنگر پشتیبانی نیز انجام شده است. مضاف بر اینکه با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ثبت و کنترل تردد قشموندان به داخل و خارج جزیره هم در حال اجراست
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آتشنشانی بندرعباس در هفته گذشته؛ مدیریت ۳۱ حادثه و ۲۴ آتشسوزی در نقاط مختلف شهر
حادثه دریایی در سواحل عمان
ونس مدعی ایجاد کانال ارتباطی مستقیم با ایران شد
نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان شنبه اعلام میشود
مکرون مدعی توقیف یکی از نفتکش های مرتبط با روسیه شد
تنگه هرمز و ترتیبات ۶۰ روزه؛ محور گفتوگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
رئیس اورژانس کشور: در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند
رونمایی از ترکیب تیم ملی بسکتبال در انتخابی جامجهانی
اطلاعیه قوه قضائیه درباره یک ادعا
برنامه بازیهای امشب جام جهانی/ جدال ژاپن و هلند برای صدرنشینی
اقامه نماز ظهر عاشورا در هرمزگان
آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال در هرمزگان
سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۱۷۰ هزار هکتار رسید
توصیههای پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی در برابر آفتاب
پاکستان ادعای طرح موساد برای ترور عاصم منیر را رد کرد