سیاسی
استاندار هرمزگان از منتفی شدن و توقف جابجایی و به کارگیری 60 نیروی جایگاه های سوخت استان لرستان به هرمزگان از طریق پیگیری های لازم خبر داد.
استاندار هرمزگان از منتفی شدن و توقف جابجایی و به کارگیری 60 نیروی جایگاه های سوخت استان لرستان به هرمزگان از طریق پیگیری های لازم خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، دکتر فریدون همتی عنوان کرد: در پی انتشار صدور نامه ای از سوی مدیر منابع انسانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر مصوبه هيأت مدیره این شرکت برای جابجایی 60 نیروی جایگاه های سوخت استان لرستان و به کارگیری آنها در استان هرمزگان، طی تماس و پیگیری اینجانب با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، و با نظر مساعد و دستور ایشان، این جابجایی منتفی و متوقف شد.
وی ادامه داد: با توجه به وجود نیروهای بومی توانمند و جویای کار در استان هرمزگان، باید از ظرفيت این نیروها در جایگاه های عرضه سوخت استفاده شده و اولویت اشتغال با نیروهای بومی می باشد.
استاندار هرمزگان افزود: ایجاد اشتغال و جذب نیروهای توانمند و بومی هرمزگان در بنگاه های اقتصادی و واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی فعال در استان، همواره توسط مجموعه مدیریت عالی استان مورد پیگیری و تاکید قرار گرفته است.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
آتشنشانی بندرعباس در هفته گذشته؛ مدیریت ۳۱ حادثه و ۲۴ آتشسوزی در نقاط مختلف شهر
حادثه دریایی در سواحل عمان
ونس مدعی ایجاد کانال ارتباطی مستقیم با ایران شد
نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان شنبه اعلام میشود
مکرون مدعی توقیف یکی از نفتکش های مرتبط با روسیه شد
تنگه هرمز و ترتیبات ۶۰ روزه؛ محور گفتوگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
رئیس اورژانس کشور: در جنگ اخیر ۳ امدادگر شهید و ۷۷ نفر مجروح شدند
رونمایی از ترکیب تیم ملی بسکتبال در انتخابی جامجهانی
اطلاعیه قوه قضائیه درباره یک ادعا
برنامه بازیهای امشب جام جهانی/ جدال ژاپن و هلند برای صدرنشینی
اقامه نماز ظهر عاشورا در هرمزگان
آزادی زندانی محکوم به قصاص پس از ۱۶ سال در هرمزگان
سطح مبارزه علیه ملخ های بومی به ۱۷۰ هزار هکتار رسید
توصیههای پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی در برابر آفتاب
پاکستان ادعای طرح موساد برای ترور عاصم منیر را رد کرد