فرماندار بندر خمیر از کنترل ترددها تا اول اردیبهشت در این شهرستان خبر داد



فرماندار بندر خمیر گفت: باتوجه به محدویت تردد بین استانی، کنترل و مراقبت در ایست و بازرسی کنجی این شهرستان در مرز با استان فارس تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش صبح ساحل، میرهاشم خواستار روز دوشنبه در آیین قدردانی از عوامل ایستگاه های کنترل ورودی شهرها و روستاهای شهرستان خمیر افزود: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد بین شهرستانی برداشته شده و همه گیت های کنترل ورودی در سطح شهرستان جمع آوری می شود.
وی تاکید کرد: با این وجود مردم باید همچنان از رفت و آمدها و ترددهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت نداشتن کارهای ضروری، در خانه بمانند.
فرماندار خمیر ادامه داد: افرادی که باید برای کسب و کار خود نیز از خانه بیرون بیایند، باید تمامی پروتکل های بهداشتی را در کسب و کار و فعالیت های خود رعایت کنند.
خواستار در ادامه از دست اندرکاران کنترل ورودی ها و خروجی ها در شهرها و روستاهای شهرستان خمیر و عوامل اجرایی پایگاه مختلف مردمی، نهادها و پشتیبانی و حمایت همه افرادی که دل در گرو ایمنی و آرامش و سلامتی مردم نهادند، قدردانی کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری همگانی و اهتمام مردم و مسوولان و رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های نهادهای مسوول، هر چه سریع تر شاهد شکست این ویروس در کشور و حتی جهان باشیم.
در راستای اجرای طرج فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت ترددهای غیرساکن و درون شهرستانی۶ تیم ایست بازرسی در سطح شهرستان خمیر مستقر شده بود.

منبع:ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها