تمدید مجوزهای صید و آبزی پروری در هرمزگان تا پایان اردیبهشت



به منظور حفظ سلامت کارکنان و متقاضیان و برای جلوگیری از اختلال در کسب و کارهای شیلات، مجوزهای صید و آبزی‌پروری تا پایان اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد.

به گزارش صبح ساحل، رییس امور اداری شیلات هرمزگان عصر دوشنبه گفت: با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا، مردم به جای مراجعه حضوری برای انجام و پیگیری کارهای اداری به آدرس اینترنتی www.hpf.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۹- ۳۳۳۳۲۵۷۷ تماس بگیرند.

نادر شهرزاد افزود: همزمان با فراگیری گسترده بیماری کووید۱۹ در کشور  و استان و بر اساس دستورالعمل‌های مراقبتی برای مبارزه با این بیماری خطرناک، رعایت اصول بهداشتی در شیلات هرمزگان تداوم می‌یابد.

وی بیان کرد: ضدعفونی کردن ساختمان‌های اداری و محوطه‌های پیرامونی ساختمان، کنترل سلامت کارمندان، توزیع چندین نوبت اقلام بهداشتی از قبیل ژل ضدعفونی و ماسک از جمله اقدامات انجام شده برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

رییس امور اداری شیلات هرمزگان اظهار داشت: همچنین توزیع بروشور آگاه‌سازی از نحوه پیشگیری و شیوع بیماری کرونا، اطلاع‌رسانی در بستر فضای مجازی، ممانعت از ورود کارکنانی که در ایام تعطیلات به سفر رفته‌اند با تایید سلامت از مراکز بهداشتی و رعایت اصول بهداشتی، شیفت‌بندی کارکنان در اداره‌کل و تداوم خدمات‌رسان را بخشی از این اقدامات عنوان کرد.

شهرزاد خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز و همزمان با آغاز بیماری کرونا در استان ضمن ضدعفونی مستمر محوطه بنادر صیادی، از ورود هر گونه مسافر و گردشگر برای بازدید و تفریح جلوگیری شد و این روند تا از بین رفتن این ویروس خطرناک ادامه خواهد داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها