12

مهر

1403


ورزشی

26 فروردین 1399 11:40 0 کامنت

سرپرست هیات  فوتبال شهرستان سیریک گفت: از کار و تلاش برای حل مشکلات فوتبال شهرستان‌خسته نخواهم شد و تا توان دارم برای توسعه فوتبال شهرستان سیریک از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.

مهرداد احمدی ادامه گفت: خدمت به مردم خصوصا قشر جوان آن هم در مناطق محروم را برای خود یک توفیق الهی می دانم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به جامعه  ورزش فوتبال شهرستان سیریک را به اینجانب و مجموعه همکاران عنایت کرده است.

سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک مطرح کرد: امروز فوتبال از جمله ورزش هایی است که همه جامعه را تحت تاثیر خود قرار داده است و قطعا موفقیت آن نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و منظم بر پایه توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در شهرستان سیریک است.
مهرداد احمدی یاد آور شد: آن چه در سال ۹۸ در مجموعه فوتبال سیریک رخ داد بدون همراهی خانواده فوتبال سیریک، حامیان همیشه همراه و مسئولین دلسوز امکان پذیر نبود.

وی اظهار کرد: سال ۹۸ سال خوبی برای فوتبال سیریک بود، سالی توام با انجام حرکت های مفید و رو به جلو که نوید روزهای خوب برای ورزش شهرستان است.

احمدی افزود: همیشه تشکیل پرونده تیم های ورزشی یکی از دغدغه های کمیته های هیات و مسئولین تیم ها بوده و باعث اتلاف وقت و هزینه برای مدیران باشگاه ها و انباشته شدن پرونده های متعدد تیم ها در هیات بود که بر آن شدیم با راه اندازی سامانه بایگانی الکترونیکی در راستای حل این مشکل گام برداریم که هم اکنون سامانه الکترونیکی هیات در دسترس فوتبال دوستان بوده و کلیه پرسه های اداری تیم ها از همین طریق صورت می پذیرد.

  برای توسعه فوتبال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم

سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک اظهار کرد: استعداد یابی و ایجاد مدارس فوتبال نیاز های یک شهرستان در حال توسعه است و یکی از کمبود های سیریک که بارها احساس می شد، نبود مدارس فوتبال برای تربیت نونهالان،نوجوانان و جوانان و تزریق آنان به بدنه فوتبال شهرستان است که با راه اندازی مدرسه فوتبال در سطح شهر بندر سیریک سعی شد این مشکل رفع شود.

مهرداد احمدی اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت های دیگر ارگان ها منجمله آموزش و پرورش باعث می شود مسیر رو به رشد و توسعه با شتاب بیشتری طی شود در همین راستا تفاهم نامه همکاری فی مابین هیات  فوتبال و آموزش و پرورش در بخش های تربیت نیروی انسانی، بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات متقابل،برگزاری دوره های آموزشی و... منعقد شد.

احمدی ادامه داد: کمبود فضای فیزیکی هیات فوتبال شهرستان بارها باعث بروز مشکلاتی شده بود و ساماندهی کلیه کمیته ها و دفتر اداری هیات فوتبال در اتاقی ۱۲ متری باعث بروز مشکلات در راه خدمت رسانی به خانواده فوتبال سیریک بود که با همکاری اداره ورزش و جوانان و مساعدت های فرماندار  و دیگر حامیان فضای فیزیکی هیات از اتاقی ۱۲ متری به فضایی قریب به ۱۰۰ متر افزایش یافت.

سکان دار فوتبال سیریک اشاره کرد: برگزاری مسابقات ورزشی یکی از برنامه ها و اهداف هیات فوتبال در راستای کشف استعداد های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت است و در سال گذشته قریب به ۴۰۰ بازی با شرکت ۱۱۶ تیم ورزشی ویژه ۱۵۰۰ ورزشکار در سطح شهرستان سیریک برگزار شد که می توان به برگزاری چهارمین دوره لیگ برتر فوتسال آقایان،دومین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان که برای نخستین بار در دو بخش مرکزی و بمانی برگزارشد، برگزاری نخستین  دوره لیگ فوتسال بانوان زیر ۱۵ سال، آغاز لیگ برتر فوتبال آقایان شهرستان ، برگزاری لیگ جوانان فوتبال،برگزاری لیگ های نونهالان،نوجوانان و جوانان فوتسال شهرستان و برگزاری مسابقات در مناسبت های مختلف اشاره کرد.

  برای توسعه فوتبال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم

مهرداد احمدی در ادامه به بخش آموزش و ارتقاء اشاره و بیان کرد: آموزش یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در راستای توسعه است به همین منظور توجه هیات فوتبال بر پایه آموزش پایه ریزی شده و در سال گذشته بخشی از آنان اجرایی شد.

احمدی خاطرنشان کرد: برگزاری اولین دوره مربیگری فوتسال بانوان، برگزاری کارگاه طراحی تمرین قوتسال، برگزاری کارگاه آسیب شناسی ورزشی، برگزاری دوره های متعدد آموزشی داوری،اعزام دو داور به کلاس ارتقاء داوری یک به ملی ،اعزام سه داور به کلاس ارتقاء سه به دو که برای اولین بار دو داور بانو به کلاس های ارتقاء اعزام شد، همچنین یک مربی به کلاس مربیگری فوتبال ساحلی اعزام شد.
سرپرست هیات فوتبال سیریک عنوان کرد: سال ۹۸ سال پر ترافیکی در اعزام تیم ها  و میزبانی مسابقات کشوری و استانی بوده است.

مهرداد احمدی بیان کرد: اعزام نماینده به لیگ زیر گروه فوتبال ساحلی کشور،اعزام نماینده به لیگ امید های فوتبال ساحلی کشور،اعزام نماینده به لیگ برتر فوتبال ساحلی استان، اعزام نماینده به مسابقات فوتسال جوانان و نوجوانان در رده های سنی استان،اعزام نماینده به لیگ برتر فوتسال آقایان و بانوان استان،اعزام نماینده به لیگ دسته یک و زیر گروه دسته دو فوتبال استان بخشی از اعزام های سال گذشته مجموعه فوتبال شهرستان سیریک می باشد .

وی به میزبانی مسابقات نیز اشاره کرد و گفت: میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه کشوری،میزبانی مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور، میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی استان،میزبانی مسابقات فوتسال نوجوانان استان و میزبانی مسابقات فوتسال لیگ برتر آقایان و بانوان و لیگ دسته یک فوتبال استان که به صورت رفت و برگشت در سطح استان برگزار شد.
سرپرست هیات فوتبال شهرستان سیریک مطرح کرد: قریب به چهل  جلسه در سال گذشته ویژه مسئولین کمیته ها،مدیران باشگاه‌ها،هماهنگی برگزاری مسابقات و... در سطح شهرستان سیریک برگزار شد .

وی در پایان گفت: تمام تلاش و توانمان خود را با همکاری مجموعه دوستان در کمیته های هیات به کار بسته تا زمینه رشد و شکوفایی فوتبال سیریک فراهم آید و جادارد از همراهی های فرماندار ،ریاست اداره ورزش و جوانان،مسئولین سیریک،نیروهای امدادی و امنیتی، حامیان همیشه همراه، دبیر سخت‌کوش و مسئولین کمیته های هیات فوتبال استان و همراهی ارزشمند همکاران در هیات فوتبال،سرپرستان تیم ها و خانواده فوتبال سیریک کمال تقدیر و تشکر را دارم.

دیدگاه ها (0)
img