12

مهر

1403


ورزشی

16 بهمن 1390 08:51 1 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _  هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور برای نمایندگان هرمزگان یک پیروزی شیرین ویک تساوی دربرداشت. 

طلایی‌پوشان آلومینیوم المهدی هرمزگان درورزشگاه خلیج‌فارس میزبان تیم پاس همدانی بود که به تازگی وینگوبگوویچ سرمربی سابق آلومینیوم هدایت این تیم را برعهده گرفته بود. میثاقیان برای اینکه بتواند تیمش همچنان صدرنشین گروه دوم باشد ترکیب مجتبی روشنگر، بابک حاتمی، مسعود رزم‌پوش، ابراهیم ابرقوی، محمدامین آرام طبع، مهدی سیفی،محمود تیغ‌نورد، میثم مجیدی، ابوالفضل ابراهیمی، علی کریمی و بهمن طهماسبی را روانه میدان کرد. وینگوبگوویچ که خاطرات زیادی با فوتبال آلومینیوم دارد امید زیادی داشت تا طی ده روزی که روی صندلی پاس نشسته است بتواند با یک پیروزی خوب به همدان برگردد تا قدرت مربیگری خودرا به رخ کمالوند سرمربی سابقه پاس بکشاند اما اکبرمیثاقیان که مرد چنین روزهایی است وبه خوبی بلد است که چگونه درخانه  وبازی‌های سخت نتیجه بگیرد تمام امیدهای وینگو را ناامید کرد وبا کسب سه امتیاز شیرین از این بازی تیمش را به تنهایی درصدر جدول حفظ کرد. نبود آمبولانس در ورزشگاه خلیج‌فارس ونبودن بلانکارد باعث شد تا محمود رفیعی داور مسابقه که مروجی و قنبری او را کمک می‌کردند بازی را با نیم‌ساعت تاخیر شروع کند که این موضوع از سوی شبکه استانی خلیج‌فارس وهمدان به کرات تکرار شد وعملکرد هیات فوتبال و مسوولان برگزاری این مسابقه را زیرسوال برد. بازی در ساعت 14:30 دقیقه آغاز شد و طوفان‌زرد هرمزگان از همان شروع بازی کاررا هجومی آغاز کردند . دردقیقه 12 بازی روی پاسی که از جناح راست دروازه پاس همدان ارسال شد بهمن طهماسبی با یک ضربه سر زیبا دروازه علی نظرمحمدی دروازه‌بان پاس که با ادعا وارد میدان شده بود را باز کرد.

 پس از این گل اعتمادبه نفس بسیارخوبی به سراغ بازیکنان آلومینیوم آمد و آن‌ها ایمان پیدا کردند که می‌توانند پاس مدعی را شکست دهند. ده دقیقه پس ازگل اول باز هم از جناح راست تیم پاس که بسیارضعیف نشان داده بود یک پاس به درون محوطه جریمه ارسال شد که بهمن طهماسبی با هوشیاری بسیار خوب گل دوم را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار پاس همدان درهمان نیمه اول تمام شود.

درنیمه دوم یاران آلومینیوم با ارائه یک بازی منطقی توان تاکتیکی از بازیکنان پاس گرفتند تا درپایان دوبرصفر پیروز شوند وبا 34 امتیاز صدرنشین گروه باقی بمانند. نارنجی‌پوشان شهرداری بندرعباس درهفته هفدهم می‌توانستند با توجه به شکست پیکان صدرنشین گروه مقابل سایپا شمال خود را به یک امتیازی این تیم برسانند اما با تساوی مقابل مس رفسنجان تنها فاصله خود را با این تیم به سه امتیاز رساندند. شاگردان کاسیمیرو پرتغالی دربازی مقابل مس رفسنجان، موفقیت‌های گلزنی زیادی داشتند اما یکی پس از دیگری آن را از دست دادندتا در پایان نود دقیقه با یک امتیاز از رفسنجان به بندرعباس باز گردند. شهرداری با این تساوی همچنان درگروه الف لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با 31 امتیاز درمکان دوم جدول قرار دارند. درسایر بازی‌های گروه اول گسترش فولاد تبریز با دوگل استیل‌آذین سمنان را برد. صنعت ساری درخانه مقابل اتکای گلستان دوبریک مغلوب شد.

سایپا شمال دوبریک پیکان صدرنشین را برد. پارسه تهران وایرانجوان بوشهر بدون گل مساوی شدند. پیام مخابرات درفارس با یک گل مغلوب ابومسلم خراسان شد وفولاد یزد درخانه مقابل شهرداری اراک صفربرصفر متوقف شد. دربازی‌های گروه دوم برق شیراز درخانه سه برصفر به کاوه تهران باخت. نساجی مازندران ونیروی زمینی تهران صفربرصفر به کار خود پایان دادند. تربیت یزد با دوگل گهر زاگرس را برد. شهرداری یاسوج دوبرصفر مقابل استقلال صنعتی به پیروزی دست یافت. ماشین‌سازی تبریز رقیب جدی آلومینیوم درخانه مقابل شیرین‌فراز یک بریک مساوی شدند. نفت مسجد سلیمان و گل‌گهرسیرجان هم با تساوی بدون گل هفته هفدهم را به پایان بردند.

هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور روزپنج‌شنبه بیستم بهمن‌ماه برگزارخواهدشد. دراین هفته نارنجی‌پوشان شهرداری بندرعباس‌ درخانه ‌بازی سختی مقابل سایپای شمال دارند وطلایی‌پوشان آلومینیوم المهدی درتهران با کاوه تهران دیدارخواهند کرد. درسایربازی‌های هفته هجدهم ابومسلم خراسان با صنعت ساری در ورزشگاه تختی مشهد، اتکاء گلستان در گسترش فولادتبریز در گرگان، پیکان تهران با پیام مخابرات فارس در تهران، استیل‌آذین سمنان با داماش ایرانیان درسمنان، ایرانجوان بوشهر با فولاد یزد در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر، شهرداری اراک با مس رفسنجان در ورزشگاه امام‌خمینی(ع) اراک، گل‌گهرسیرجان در ورزشگاه اختصاصی خودش با شهرداری یاسوج، استقلال صنعتی با نساجی مازندران در ورزشگاه تختی اهواز،‌شیرین‌فراز کرمانشاه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه با نفت مسجد سلیمان، نیروی زمینی تهران با برق شیراز و گهر زاگرس درود با ماشین‌سازی تبریز در درود مسابقه خواهند داد.

دیدگاه ها (1)
img
img
zahrabzh 2 سال پیش
سلام خسته نباشید سایت لارک و هرمز هم 12 ساعته برق ندارند هیچکس پاسخگو نیست