معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان:

زولبیا و بامیه در هرمزگان نرخ گذاری می شود/هرمزگان جز استان‌های اقدام غیرقانونی جوجه کشی نبوده‌است



به گزارش صبح ساحل، دکتر حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: اقلام ضروری ویژه ماه مبارک رمضان مورد نیاز مردم هرمزگان به ویژه برنج، مرغ ، گوشت و شکر به صورت گسترده در سطح استان به ویژه فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است.

وی افزود:با تمهیدات اندیشیده شده از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط به ویژه شرکت غله ، شرکت پشتیبانی امور دام، سازمان صمت و جهاد کشاورزی اقلام مورد نیاز به میزان مورد نیاز تامین و ذخیره سازی شده است. نرخ زولبیا و بامیه در استان هرمزگان پس از آنالیز قیمت متناسب با استان های همجوار با قیمت مناسب نرخ گذاری شود.

هرمزگان از جمله استان های کشور است که در آن شاهد اقدام غیر شرعی و غیرقانونی جوجه‌کشی نبوده ایم و با تامین نهاده های مورد نیاز مرغداران فعالیت در این مجموعه ها برای تامین مرغ مورد نیاز استان ادامه دارد. با تلاش های صورت پذیرفته تاکنون قریب به بیست میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی برای مقابله با ویروس کرونا جذب و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات وسیعی برای ایجاد ثبات در بازار استان با تامین و ذخیره سازی به موقع اقلام ضروری مورد نیاز مردم صورت پذیرفته است که نیازمند اطلاع رسانی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها