13

مهر

1403


ورزشی

21 خرداد 1392 09:06 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ دونده هرمزگانی که مسافت 1300 کیلومتری بندرعباس تا حرم حضرت‌ امام‌خمینی(ره) را دویده بود مورد تقدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری وشهردار بندرعباس قرار گرفت.  

دراین مراسم ابتدا شهره معظمی گودرزی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس حرکت دونده هرمزگانی را یک حرکت به یادماندنی برای تاریخ هرمزگان دانست وگفت: حرکت حسن‌زارعی نشان‌دهنده آن است که نام امام خمینی (ره) وآرمان‌های بالای ایشان همچنان نزد جوانان زنده است و هیچ‌گاه این رهبربزرگ از یادنخواهد رفت.

محمدجوادسلطان‌زاده شهرداربندرعباس دراین مراسم گفت: حرکت زارعی یک حرکت ارزشی ورزشی بود واین افتخاری برای هرمزگان است که چنین جوانانی دارد. وی اظهارداشت: علاوه‌بر کارورزشی وارزشی که این ورزشکارانجام داده است این را هم باید قبول کنیم که حرکت ایشان به معنای واقعی یک عبادت برای احیای ارزش‌های انقلاب‌اسلامی وتجدید بیعت با حضرت امام‌خمینی(ره) ومقام معظم رهبری بوده است.

شهردار بندرعباس درادامه گفت: حرکت فراموش‌نشدنی حسن زارعی می‌تواند سرلوحه کار خیلی از جوانان ایرانی باشد واین حرکت نشان‌دهنده‌آن است که جوانان امروز حتی از گذشته هم بیشتر به دنبال شناختن ارزش‌های این انقلاب هستند. وی گفت: جوانان ایرانی همواره نشان ‌داده‌اند که زیرهرفشاری که هم باشند نظام جمهوری‌اسلامی ایران ورهبر بزرگش را فراموش نخواهند کرد وادامه راه ایشان خواهند بود.

حسن‌زارعی که برای رسیدن به حرم حضرت‌امام‌خمینی(ره) 1300 کیلومتر را دویده است هدف از این کاررا  بیعت نسل سوم جوانان ایران با رهبر کبیر انقلاب وآرمان‌های بالای ایشان دانست.

وی گفت: کاربنده، حرکتی ورزشی و ارزشی بود ومی‌خواستم به تمام دنیا ثابت کنم که آن‌ها هرکاری انجام دهند وبه هر نحوی که می‌خواهند با ایران دشمنی نمایند ولی جوانان این مرزوبوم مثل کوه پشت رهبرخود ایستاده اند وهیچ‌گاه ودرهرشرایطی ایشان را تنها نمی‌گذارند.وی درادامه گفت: برای انجام این کار که برای اولین بار درایران وشاید در دنیا از لحاظ این که تمام مسیر را به طور کامل با دویدن ونه به صورت پیاده‌روی انجام شده است میانگین روزانه 45 کیلومتر را در دو نوبت صبح‌وبعدازظهر دویدم و در طول مسیر هم دور رکورد 70 کیلوو 55 کیلومتر دویدن را به ثبت رساندم.

زارعی در پایان گفت: نسل سوم جوانان ایران همانند نسل‌های اول ودوم از رهبرانقلاب حمایت‌های لازم را خواهند داشت و یقین داشته باشید ما جوانان به راحتی از کنار خود شهدا انقلاب نخواهیم گذشت وپاسدار خون آن‌ها خواهیم بود.

دیدگاه ها (0)
img