رئیس پلیس اطلاعات و امنیت هرمزگان:

کشف بیش از 4 هزار قرص روانگردان



صبح ساحل، حوادث _  رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان هرمزگان گفت:در سه ماهه سال جاری 4هزار حبه انواع قرص‌های روان‌گردان و داروهای غیرمجاز کشف شد.

بهرام عزیزی درجمع خبرنگاران افزود: در این مدت 500 عددانواع قلیان با همکاری واحدهای صنفی جمع آوری شد و همچنین یک میلیون و 164 هزار و 400 نخ سیگارت را از واحدهای متخلف صنفی کشف و 533 واحد را پلمپ کرده است.وی با اشاره به کشفیات انواع موادمخدر در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: در سه ماهه سال جاری 315 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف گردید که افزایش 150 درصدی را در این زمینه داشته است و در همین ارتباط یک باند سه نفره نیز دستگیر و پرونده آنها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.عزیزی ادامه داد: در حین اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و ارتقاء اجتماعی در سطح استان کشف مشروبات الکی در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه گذشته 100 درصد افزایش پیدا کرده است

افزایش 100 درصدی برخورد با مخلان امنیت

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان هرمزگان در خصوص اصطلاح اراذل و اوباش گفت: اراذل و اوباش به آن دسته از افرادی اطلاق می‌شود که دارای تشکیلات و نوچه باشند، لذا با این تعریف پرونده اراذل و اوباش در هرمزگان برای همیشه بسته شده است. عزیزی با بیان اینکه  افرادی که هم اکنون به این عنوان در استان هستند به طورتک نفره و چند نفره ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارندکه با آنها طبق قانون برخورد می‌شود و در این سه ماهه افزایش برخورد و دستگیری‌ها به طور 100 درصد افزایش داشته است.

کشف سلاح و مهمات

 وی در ادامه با اشاره به عملکرد سه ماه پلیس اطلاعات و امنیت خاطرنشان کرد: در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بخش سلاح و مهمات غیرمجاز هفت درصد، اقلام ضدفرهنگی 100 درصد و ماهواره و تجهیزات آن 80 درصد افزایش کشف داشته‌ایم. وی تصریح کرد:جمع‌آوری اقلام ضد فرهنگی و تجهیزات ماهواره‌ای در این سه ماهه نسبت به مدت مشابه گذشته 80 درصد افزایش کشف داشته است.

رودان و جاسک بیشترین مسیرهای ورودی اتباع بیگانه

عزیزی همچنین از دستگیری شش هزار تبعه غیر مجاز خارجی خبر داد وافزود: گستردگی مرزهای استان و همجواری با استان‌های سیستان و کرمان زمینه ورود اتباع غیر مجاز کشورهای همسایه را تشدید کرده است که برای این امر یگان تکاوری پلیس استان در مرزهای شرقی استان مستقر است. وی ادامه داد:شهرستان‌های رودان و جاسک بیشترین مسیرهای ورودی اتباع بیگانه به شمار می‌روند.عزیزی این را هم تصریح کرد: استفاده از اتباع بیگانه در واحدهای صنفی و صنعتی جرم محسوب می‌شود و در صورت مشاهده طبق قانون با بکارگیران این اتباع برخورد می‌شود.

پلمپ 500 واحد صنفی

رییس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: در سه ماهه سال جاری از 535 واحد صنفی در بندرعباس بازدید به عمل آمد که این امر  نسبت به مدت مشابه گذشته 260 درصد افزایش یافته است.وی ادامه داد: تعداد 533 واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمپ شد که نسبت به مدت مشابه گذشته 200 درصد افزایش داشته است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها